  • Data: 2011-12-31 14:43:43
    Temat: Re: Frajerzy komu opony zimowe? a komu zmienic olej ?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:jdmo5i$n78$1@news.task.gda.pl...

    > ale tutaj nik nie traci bo to nakreca przemysl/koniunkture
    > nikimu nie sa na reke regulowane swiatla / sygnalizoatory ./ fala
    > ani tez sens budowania aut za 40tys co przejada 400tys albo conajmniej
    > 250tys bez powaznego remontu
    > interesac ma sie krecic, ma sie psuc, a my kupowac serwisowac kiedy nie
    > trzeba bo taki wymog i tak w kolko

    Ja bym sie tu nie doszukiwal jakiejs zmowy itp, tylko takie sa wymogi
    rynku w bogatszych krajach niz PL...
    Mozna zrobic samochod, ktory i 500tys przejedzie, ale
    najprawdopodobniej bedzie to jakis wolnossacy diesel o duzej
    pojemnosci i kiepskich osiagach...
    Spora czesc kosztu samochodu stanowi opracowanie i wdrozenie do
    produkcji projektu - a "zeszloroczny" model ma mala szanse na sprzedaz
    w takich krajach...
    Reasumujac: zeby bylo trwale i tanio trzeba produkowac jeden model
    samochodu przez ~10lat i nie bedzie to zaden "cud techniki"
    Pierwszego klienta nie interesuje tak na prawde, czy ten samochod
    przejedzie 100 czy 500tys km... po kilku latach i tak go sprzedaje...

    WS