  • 1. Data: 2014-04-24 09:28:10
    Temat: Fractal design mini i kompatybilne coolery CPU
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Dzień dobry

    Czy komuś udało się zainstalować we Fractal Design Mini wysokie coolery
    np. Noctua z serii 14? Na razie, na dwoje babka wróżyła. Na stronie
    producenta obudowy podana jest informacja że obsługuje coolery do około
    160 mm. Noctua NH-D14 ma właśnie 160mm. Nie chciałbym że coś się wyginało ;)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2014-04-25 08:32:21
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Czy komuś udało się zainstalować we Fractal Design Mini wysokie coolery
    > np. Noctua z serii 14? Na razie, na dwoje babka wróżyła.

    A może komuś sie udało wstawić cooler pasywny ThermalRight HR-22?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2014-04-25 21:15:18
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 25/04/2014 07:32, Piotr Rezmer wrote:

    > A może komuś sie udało wstawić cooler pasywny ThermalRight HR-22?

    Jak sie nie doczekasz odpowiedzi to zamontuj stockowy wiatrak dolaczony do
    procesora, wloz w obudowe pomierz wszystko i dopiero wtedy kup chlodzenie.
    Ja tak zrobilem. ;)

  • 4. Data: 2014-04-25 21:36:53
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "2late" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak sie nie doczekasz odpowiedzi to zamontuj stockowy wiatrak dolaczony do
    > procesora, wloz w obudowe pomierz wszystko i dopiero wtedy kup chlodzenie.
    > Ja tak zrobilem. ;)

    Ja też i tak zostało...

    --
    marfi

  • 5. Data: 2014-05-14 12:13:14
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    2late pisze:

    > Jak sie nie doczekasz odpowiedzi to zamontuj stockowy wiatrak dolaczony
    > do procesora, wloz w obudowe pomierz wszystko i dopiero wtedy kup
    > chlodzenie.
    > Ja tak zrobilem. ;)
    Mam już pierwsze doświadczenia. Wczoraj zainstalowałem core i7 4770 z
    boxowym chłodzeniem. Przez mniej więcej godzinę było całkiem
    przyzwoicie, później jednak pojawiły się wibracje i klekotanie. Wszystko
    oczywiście ciszej niż na filmikach z youtube pokazujących na "odkurzacz"
    zainstalowany na starszych modelach Core i7.
    Podczas instalowania poprawek do Win8 wentylator był słyszalny z
    odległości 6m. Wentylator na CPU jest aktualnie jedynym ruchomym
    elementem w tym zestawie (pasywny zasilacz, dysk SSD).

    Myślę, że jednak poszukam pasywnego chłodzenia typu ThermalRight HR22.
    To tak aby nie zmarnować "pasywności" pozostałych elementów.

    --
    pozdrawiam
    Piotr