  • Data: 2022-04-15 14:37:35
    Temat: Re: Fotowoltaika jaka obecnie cena za 10 kWp
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Szaleństwo FV to po prostu dodatkowa kasa...ale głównie pojebanie
    > umysłowe. Skoro Kowalski wydaje na prąd 200zł/mies to znaczy że po
    > postawieniu paneli FV będzie miał za free, ale dopiero jak mu się to
    > zwróci po paru latach :D Czyli wchuj daleko. Rocznie wypada 2,4tys zł
    > (200zł x 12 mies) Zimą oczywiście panele są do dupy czyli te 5 miesięcy
    > można sobie odpimpać a nie każdy dzień w roku jest słoneczny.
    > Jak zarobić zatem 200zł/mies dodatkowo, żeby nie pierdolić się w panele?
    > Ziemniaki. Masz 1 ha to zasiej i masz zysk od razu. Sad postaw, truskawki,
> [...]

    To tak serio? Porównałeś fotowoltaikę, która jest praktycznie bezobsługowa z
    rolnictwem, które wymaga orania, nawożenia, zwalczania chwastów i
    wykonywania innych czynności. Przy hodowli podobnie. Kowalski ma to wszystko
    robić żeby zarobić 200 zeta? A jeszcze są koszty prowadzeniach tych
    działalności, które zupełnie pominąłeś.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/