  • 21. Data: 2009-08-18 20:53:43
    Temat: Re: Fotoradary Tarczyn
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Ty, ale oni ciągle wynajmują fotoradary przenośne. dlaczego mieliby nie
    > wynajmowac stacjonarnych? kasa mniejsza, ale koszty też żadne. no, może
    > puszki np niech ustawią sami.

    Koszta tez moga byc niezle.
    U mnie w gminie podpalili 3 slupy od fotoradarow :D
    Sprawcow nie ustalono.

  • 22. Data: 2009-08-19 07:14:30
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    --
    pozdrawiam

    Użytkownik "JaroKoń"
    >A oto metoda na załatwienie kundli (straż ...):
    >
    > 1 Biorą pożyczkę w banku na sprzęt (np 500 tyś)
    > 2 Wszyscy jeżdżą przepisowo przez rok w tym miejscu
    > 3 Zero dochodu - bank puszcza ich w skarpetkach.
    >
    > Pzerność nie zawsze popłaca :-)

    ..a co wy na to, gdyby zorganizować ostrzał z paintball-a wieczorową porą
    tak choćby dla wprawy?

  • 23. Data: 2009-08-19 09:04:55
    Od: "Świstak" <a...@j...com.pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie same odudowy. Nikt w tym kraju nie ma takich pieniędzy, żeby
    > umieścić 4 fotoradary na jednym skrzyżowaniu. W jednym dużym mieście jest
    > 1-2 sztuki:-)

    W niedzielę widziałem tam ekipę ustawiającą sprzęt i na pewno nie stroili
    pustych skrzynek. A drugie źródło potwierdziło fakt wysupłania kasy przez
    gminę.
    PS
    Niepokojące jest robienie fotek od strony pleców.

    Pozdrawiam!
    --
    Świstak
    Ural

  • 24. Data: 2009-08-19 09:26:33
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 11:04:55 +0200, Świstak napisał(a):

    > PS
    > Niepokojące jest robienie fotek od strony pleców.

    A to już można? Kiedyś mi się obiła o oczy informacja, iż nasze
    uregulowania prawne na tą chwilę jeszcze uniemożliwiają focenie
    oddalającego się pojazdu - dopiero zmiana prawa miała to umożliwić.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 25. Data: 2009-08-19 09:35:45
    Od: n...@s...com

    On Wed, 19 Aug 2009 11:26:33 +0200, Seba <s...@g...pl>
    wrote:

    >A to już można? Kiedyś mi się obiła o oczy informacja, iż nasze
    >uregulowania prawne na tą chwilę jeszcze uniemożliwiają focenie
    >oddalającego się pojazdu - dopiero zmiana prawa miała to umożliwić.

    No raczej nie udowodnisz ze komplet Ty na motocyklu z widoczna facjata
    i Ty na motocyklu od tylu w odstepie 1sek to zupelnie rozne osoby ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 26. Data: 2009-08-19 09:42:44
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Seba pisze:

    > A to już można? Kiedyś mi się obiła o oczy informacja, iż nasze
    > uregulowania prawne na tą chwilę jeszcze uniemożliwiają focenie
    > oddalającego się pojazdu - dopiero zmiana prawa miała to umożliwić.

    nie przypominam sobie, żeby nie było można. tak czy siak, znane sa mi
    przypadki otrzymania fotek od tyłu z prośbą o uiszczenie wkładu własnego
    na rzecz budżetu gminy (czy podobnej składki).

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 27. Data: 2009-08-19 09:57:38
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "grzech" napisał w wiadomości

    > Łatwiej założyć gminę:)

    Wyznaniową.
    A wtedy bez cła będziesz sobie mógł sprowadzać motocykle, jako
    niezbędne do odprawiania nabożeństw. Dobrze kombinujesz.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 28. Data: 2009-08-20 09:08:01
    Od: "rolek " <r...@g...pl>

    Monster <m...@o...pl> napisał(a):

    > Maj=B1,i s=B1 bogatsi o moje dwie st=F3wki(dwa mnie z=B3apa=B3y 71 i 73)
    >
    > Tomek

    mi też SM Człuchów przysłał pamiątkę z Wakacji 08

    dodatkowo bolało, że zdjęcie (auta) od tyłu zrobione ;)

    ale SM przyznać na poziomie - sprawnie kontaktowali sie za pomocą maila. W
    ten sposób udało mi się stówkę utargować :)

    pzdr
    tomek