  • 11. Data: 2009-08-18 11:09:37
    Temat: Re: Fotoradary Tarczyn
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Nie stac mnie na wyrzucenie 100 tys pln.

    > Znajdz gmine ktora na to pojdzie, pamietam ze kiedys jakas gmina
    > zrobila cos zblizonego. Znaczy placila spore oplaty na wynajem i byla
    > afera, wszystkie mozliwe kontrole i badanie prokuratury czy aby to nie
    > jakis uklad.

    Ty, ale oni ciągle wynajmują fotoradary przenośne. dlaczego mieliby nie
    wynajmowac stacjonarnych? kasa mniejsza, ale koszty też żadne. no, może
    puszki np niech ustawią sami.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 12. Data: 2009-08-18 11:15:44
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 18 Sie, 10:19, Kuczu wrote:

    > Straz gminna w Czluchowie ma tyle pieniedzy.

    Mają,i są bogatsi o moje dwie stówki(dwa mnie złapały 71 i 73)

    Tomek

  • 13. Data: 2009-08-18 12:15:20
    Od: PB <p...@b...pl>

    Tue, 18 Aug 2009 04:15:44 -0700 (PDT), na pl.rec.motocykle, Monster
    napisał(a):

    > Mają,i są bogatsi o moje dwie stówki(dwa mnie złapały 71 i 73)

    Cos mnie swita ze 2x za to samo wykroczenie nie mozna ukarac. A wiec
    nawet jakby jeszcze reczna suszara wysuszyli cie w tym miejscu
    jednoczesnie - to zaplacisz tylko jeden mandat...

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 14. Data: 2009-08-18 13:40:11
    Od: majek <m...@g...com>

    wrruuummmm

    > Cos mnie swita ze 2x za to samo wykroczenie nie mozna ukarac. A wiec
    > nawet jakby jeszcze reczna suszara wysuszyli cie w tym miejscu
    > jednoczesnie - to zaplacisz tylko jeden mandat...

    ale to było 3 metry dalej!

    -
    zdrowia życzę

  • 15. Data: 2009-08-18 14:33:18
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Świstak" <a...@j...com.pl> wrote

    > Dziś od rana działają 4 nowe fotoradary na krajowej siódemce w Tarczynie.

    W krakowie bardzo duza ilosc skrzynek jest juz zamalowanych a na
    radar alley krakow-olkusz robia z nich ladne pochodnie.
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 16. Data: 2009-08-18 14:42:10
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości
    > "Świstak" <a...@j...com.pl> wrote
    > W krakowie bardzo duza ilosc skrzynek jest juz zamalowanych a na
    > radar alley krakow-olkusz robia z nich ladne pochodnie.
    > :-)

    I to mi się podoba. Trzeba rozpropagować akcję w necie. Żeby zniszczyć to
    wszędzie w kraju.

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2009-08-18 15:23:22
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości
    >
    > I to mi się podoba. Trzeba rozpropagować akcję w necie. Żeby zniszczyć to
    > wszędzie w kraju.

    http://www.speedcam.co.uk/gatso2.htm Angole to już cwicza jakis czas:)
    Na Krk-Olkusz dwa juz spalone, ogolnie rzecz biorac mam wrazenie ze ta
    drgoa celowo jest tak upieprzona wysepkami, fotoradarami, zwezeniami i
    liniami ciaglymi zeby ludzi wypchnac na A4. Jak nic uklad jakis:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 18. Data: 2009-08-18 16:56:02
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 18 Sie, 14:15, PB <p...@b...pl> wrote:

    > Cos mnie swita ze 2x za to samo wykroczenie nie mozna ukarac. A wiec
    > nawet jakby jeszcze reczna suszara wysuszyli cie w tym miejscu
    > jednoczesnie - to zaplacisz tylko jeden mandat...

    Gmina to nie jedna wioska,a nad morzem chyba każdy jest uzbrojony,jak
    dodam jeszcze suszarkę z Koszalina to można powiedzieć że miałem
    naprawdę gówniany dzień(nie miałem pkt ze trzy lata)

    Tomek

  • 19. Data: 2009-08-18 18:24:59
    Od: PB <p...@b...pl>

    Tue, 18 Aug 2009 06:40:11 -0700 (PDT), na pl.rec.motocykle, majek
    napisał(a):

    > ale to było 3 metry dalej!

    ale ograniczenie to samo.

  • 20. Data: 2009-08-18 18:40:01
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > http://www.speedcam.co.uk/gatso2.htm Angole to już cwicza jakis czas:)

    A miałem pytać jakiej metody używają :)
    "Setting light to a petrol filled tyre is the favoured method of destroying
    them"
    Pozdrawiam !
    WOJO