  • 1. Data: 2009-08-17 21:13:40
    Temat: Fotoradary Tarczyn
    Od: "Świstak" <a...@j...com.pl>

    Cześć!
    Dziś od rana działają 4 nowe fotoradary na krajowej siódemce w Tarczynie.
    Wszystkie na jednym skrzyżowaniu - 2 najazdowe, 2 na odjeżdzających (w obu
    kierunkach). Rączki z gazu!

    Pozdrawiam!
    --
    Świstak
    Ural

  • 2. Data: 2009-08-18 07:14:42
    Temat: Re: Fotoradary Tarczyn
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Świstak" <a...@j...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dziś od rana działają 4 nowe fotoradary na krajowej siódemce w Tarczynie.
    > Wszystkie na jednym skrzyżowaniu - 2 najazdowe, 2 na odjeżdzających (w

    Pewnie same odudowy. Nikt w tym kraju nie ma takich pieniędzy, żeby umieścić
    4 fotoradary na jednym skrzyżowaniu. W jednym dużym mieście jest 1-2
    sztuki:-)

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2009-08-18 08:19:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Grzybol pisze:

    > Pewnie same odudowy. Nikt w tym kraju nie ma takich pieniędzy, żeby umieścić
    > 4 fotoradary na jednym skrzyżowaniu.

    Straz gminna w Czluchowie ma tyle pieniedzy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2009-08-18 08:48:42
    Od: n...@s...com

    On Tue, 18 Aug 2009 10:19:36 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Straz gminna w Czluchowie ma tyle pieniedzy.

    ale o czym Wy piszecie ?
    Przecie wiekszosc radarow sie zwraca w 12 m-cy, a pozniej przynosi
    zysk. Przy takiej kasie jaka przynosza radary to sie gmina moze w
    prowidencie zadluzyc (chociaz to nie jest potrzebne bo kazdy bank
    chetnie im udzieli kredytu).

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 5. Data: 2009-08-18 08:57:57
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości

> [...]
    > zysk. Przy takiej kasie jaka przynosza radary to sie gmina moze w
    > prowidencie zadluzyc (chociaz to nie jest potrzebne bo kazdy bank

    A tu:
    http://moto.pl/MotoPL/1,90109,6905097,Cala_prawda_o_
    fotoradarach.html

    mówią, że najpóźniej po kwartale.

    "Po jakim czasie zwraca się fotoradar?
    Biorąc pod uwagę, że jego koszt to 100-150 tys. zł, a roczny zysk to
    od pół do 2,5 miliona złotych, łatwo obliczyć, że najpóźniej po
    kwartale. Największe zyski fotoradary generują zaraz po zamontowaniu,
    gdy działa jeszcze element zaskoczenia."

    Co oczywiśnie nie będzie działało tak fajnie, skoro są aż 4 na jednym
    skrzyżowaniu. Nie mniej, na pewno potraktują to jako inwestycję.
    Przecież za kwartał można postawić kilka słupów w gminie, i tam co
    jakiś czas przenosić, powiedzmy dwa z tych radarów ze skrzyżowania. I
    kasa leci.

    Bo przecież wszyscy wiemy, że mało ma to wspólnego z poprawianiem
    bezpieczeństwa.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 6. Data: 2009-08-18 10:02:21
    Od: "JaroKoń" <j...@o...pl>

    A oto metoda na załatwienie kundli (straż ...):

    1 Biorą pożyczkę w banku na sprzęt (np 500 tyś)
    2 Wszyscy jeżdżą przepisowo przez rok w tym miejscu
    3 Zero dochodu - bank puszcza ich w skarpetkach.

    Pzerność nie zawsze popłaca :-)
    Ja

  • 7. Data: 2009-08-18 10:09:47
    Od: n...@s...com

    On Tue, 18 Aug 2009 12:02:21 +0200, "JaroKoń" <j...@o...pl> wrote:

    >A oto metoda na załatwienie kundli (straż ...):
    >
    >1 Biorą pożyczkę w banku na sprzęt (np 500 tyś)

    nie oni, tylko gmina

    >2 Wszyscy jeżdżą przepisowo przez rok w tym miejscu

    sajensfikszyn, ale nawet gdyby to mozna wziac dodatkowe 100tys i
    nastawiac slupow we wsi

    >3 Zero dochodu - bank puszcza ich w skarpetkach.

    gmina zamyka przedszkole/osrodek zdrowia. Zwieksza dziure budzetowa,
    zaciaga dodatkowe kredyty (gmina nie zbankrutuje, obraca duzymi
    pieniedzmi - jest idealnym klientem banku).

    >Pzerność nie zawsze popłaca :-)

    Gdybym mogl zarabiac jak gminy to sam bym kupil radar albo dwa.
    Jeszcze ladnych pare lat bedzie to inwestycja bez ryzyka.

    pozdr
    newrom

  • 8. Data: 2009-08-18 10:49:03
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik <newrom

    > Gdybym mogl zarabiac jak gminy to sam bym kupil radar albo dwa.
    > Jeszcze ladnych pare lat bedzie to inwestycja bez ryzyka.

    moze zaryzykujemy i postawimy na wlasna reke - na bocznej drodze?:-)
    moze umowimy sie z gmina - jakis podzial zyskow i by sie pewnie zgodzili

    --
    amoa

  • 9. Data: 2009-08-18 10:52:29
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > moze zaryzykujemy i postawimy na wlasna reke - na bocznej drodze?:-)
    > moze umowimy sie z gmina - jakis podzial zyskow i by sie pewnie zgodzili

    Łatwiej założyć gminę:)

    grzech
    vl800

  • 10. Data: 2009-08-18 11:01:38
    Od: n...@s...com

    On Tue, 18 Aug 2009 12:49:03 +0200, "ania" <a...@t...kropka.pl>
    wrote:

    >moze zaryzykujemy i postawimy na wlasna reke - na bocznej drodze?:-)

    Nie stac mnie na wyrzucenie 100 tys pln.

    >moze umowimy sie z gmina - jakis podzial zyskow i by sie pewnie zgodzili

    Znajdz gmine ktora na to pojdzie, pamietam ze kiedys jakas gmina
    zrobila cos zblizonego. Znaczy placila spore oplaty na wynajem i byla
    afera, wszystkie mozliwe kontrole i badanie prokuratury czy aby to nie
    jakis uklad.

    pozdr
    newrom