  • Data: 2014-06-17 08:19:50
    Temat: Re: Fotoradar Straży Miejskiej Wrocław i okolice
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-15 19:01, Marcin Jan pisze:
> [...]

    i zieloną

    i tu mamy przewagę antyradaru...

    > najmocniej przepraszam ale czy SM nie ma obowiązku cykać fotek za
    > znakiem "Fotoradar" D-51 czy jakoś tak?
    > pozdrawiam

    akurat na Wyścigowej stawali na zakazie zatrzymywania, dopiero jak
    obcykałem gościa aparatem (z zamiarem wysłania wykroczenia w celu
    ukarania kierowcy, chociaż tego nie zrobiłem bo czasu nie było), to
    dowiesili pod znakiem tabliczkę 'nie dotyczy SM i czegoś tam jeszcze'...

    Łukasz