  • Data: 2009-12-14 19:10:41
    Temat: Re: Foto Zapkołajki
    Od: "Zapek" <z...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mika" napisała
    On 14 Gru, 09:41, Kryhu <k...@p...pl> wrote:

    > Oj si dzia o, prawie jak 10 lat temu :)
    Ano prawie.
    I dodam na poczatku:
    Ktos ZGUBIL bizuterie.
    U mnie do odbioru.

    > Troch narybku ale oczywi cie najlepiej bawi si preclowy beton, myhyhy.
    Z tym,ze wlasnie tego betonu malawo.
    Ale coz. Taka kolej imprez.
    A potem sie wszystko kiedys musi skonczyc :)

    >Dzięki Zapek, jak zwykle było do bani, choc nie tym razem bylo
    >bardziej do bani ;P

    Cala przyjemnosc po Waszej stronie :)
    No to ja jeszcze krotko - bylo okolo 60 osob + ok.20 'sponsorow'.
    Czyli niby jak zawsze a jednak kogos brakowalo...
    Na ta chwile sa niecale 3 tysiaki za wylicytowane przedmioty.
    Jeszcze wplywaja pieniazki od tych co na przelew ;)
    No i na allegro cos sie tez dzieje.
    Aaa moze to istotne-licytowalo az 18 osob na imprezie.
    Tych samych co zawsze... Z malymi wyjatkami.

    Dziekuje,ze sie Wam chcialo !!!
    To moze za rok jeszcze raz sie spotkamy...

    --
    Zapek