  • Data: 2010-12-23 14:16:47
    Temat: Re: Forum Saab ?
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Gru, 14:03, Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> wrote:
    > No. O tym m wi - napisz dlaczego wygrali :). Albo mo e inaczej - ile
    > klub w z Top 10 g osowania przyst pi o do drugiego etapu i dlaczego
    > wypi li si na Auto- wiat.

    Pewnie dlatego, ze najprezniej dzialaja?

    A mowiac calkiem powaznie, probowalem skorzystac z pomocy forum
    Citroena przymierzajac sie do nowego auta i powiem szczerze, ze w
    porownaniu z Saab Klubem to cieniutko wypadli.

    Nie wypowiem sie nt dzialalnosci innych klubow, bo nie mam
    doswiadczenia, niemniej nikt chyba nie powinien zarzucac zakochanym w
    Saabach, ze nie wspieraja sie internetowo i nie tworza naprawde fajnej
    atmosfery na swoim forum.

    Zeby nie bylo - nie jestem zadnym czlonkiem stowarzyszenia czy jakims
    forumowym maniakiem. Poprostu korzystam z wiedzy uprzejmosci innych i
    staram sie sam pomagac na tyle na ile moge.

    Zreszta pytajacy sam sie z pewnoscia o tym szybko przekona.
    --
    amos