  • Data: 2022-03-14 00:44:00
    Temat: Re: Format karty SD
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-03-13 o 22:22, Collie pisze:

    > No nie wiem, może w słoikach też, u mnie w kuchni stoi w butelkach,
    > małych i dużych. A co do gorzkiego smaku, to tak ma być - gorzki smak
    > świadczy o wysokiej jakości oliwy. Specjalnie poszedłem do kuchni
    > sprawdzić. Faktycznie gorzka i na dodatek trochę piekąca, jakby
    > z pieprzem. Taka właśnie ma być super-duper oliwa z oliwek. Sam tego
    > nie używam, ale jak mi podają jakieś zielska skropione oliwą "extra
    > vergine", to pytany mówię, że bardzo smaczne, bo co mam mówić?

    No widzisz?

    Te w słoikach oliwki(nie olej) to jakieś zielone, gorzkie. Normanie dla
    mnie nie do jedzenia. Natomiast kiedyś od koleżanki dostałaam kiedyś
    przepis, gdzie te oliwki pokrojone się dodawało, poza tym kukurydzę,
    tuńczyka w sosie wasnym, olej sojowy i nie pamiętam jeszcze co. Przepis
    gdzieś mam. Nawet to było bardzo dobre. Ze 2 razy robiam.

    --
    animka