  • 11. Data: 2020-03-13 13:51:05
    Temat: Re: Ford stłuczony, BMW się rozpadło...
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-12 o 20:04, J.F. pisze:
    > Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > https://www.lublin112.pl/czolowe-zderzenie-bmw-z-for
    dem-na-krajowej-17-nie-zyje-dwoch-mlodych-mezczyzn-t
    rasa-piaski-krasnystaw-zablokowana-zdjecia/?fbclid=I
    wAR09W5uZDi_nu5dJf_BaOq941nPAld024cHjneYl9tQOEeVu880
    i-W7s7R8

    > Ale od zderzenia z fordem czy od zderzenia z drzewem ?
    >
    > Bo co by nie mowic ... nastoletnie mondeo, to rdzewieje na potege, ale
    > ten ford to chyba mlodszy.
    >
    > J.

    Mam mondeo 15-letnie - nie ma śladu rdzy (no dobra - przesadziłem - ale
    jest w bardzo dobrym stanie) :-)
    Podobno wcześniej na potęgę rdzewiały drzwi - wymieniali na gwarancji.
    Widać jakiś dobry egzemplarz trafiłem.
    T.

  • 12. Data: 2020-03-13 14:11:31
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 13.03.2020 o 13:51, T. pisze:

> [...]
    > jest w bardzo dobrym stanie) :-)
    > Podobno wcześniej na potęgę rdzewiały drzwi - wymieniali na gwarancji.
    MK3 tak miało (z 2001r). Drzwi i progi + trochę pod podłogą bagażnika
    ale to dało się łatwo w domowych warunkach okiełznać. Drzwi robiłem raz
    i tak wylazło po 2 latach, źle zaprojektowane odwodnienie i zbierała się
    woda na dole. Progi załatałem pianką niskoprężną, aby zimę wytrzymały.
    Po miesiącu sprzedałem jednak przesiadając się na MK4 :)
    Ta mina kupującego kiedy mu o tym powiedziałem bezcenna...
    W MK4 10-letnim nie jest źle, rdza powierzchowna, po zimie będzie
    czyszczenie i zabezpieczanie. Dalej zobaczymy za kilka lat.

    --
    --- xyz

  • 13. Data: 2020-03-13 14:56:05
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-13 o 14:11, xyz pisze:

> [...]
    > W MK4 10-letnim nie jest źle, rdza powierzchowna, po zimie będzie
    > czyszczenie i zabezpieczanie. Dalej zobaczymy za kilka lat.

    Ja mam MK3 po licie. Jestem zbudowany stanem blach - w jednym miejscu
    odprysnął lakier, ale pod nim zdrowy ocynk a nie ruda.
    T.

  • 14. Data: 2020-03-13 15:34:24
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 13 marca 2020 07:51:43 UTC-5 użytkownik T. napisał:
> [...]
    > jest w bardzo dobrym stanie) :-)
    > Podobno wcześniej na potęgę rdzewiały drzwi - wymieniali na gwarancji.

    Trza sprawdzic progi od strony nadkoli.
    Tam czesto kamienie wala i gnije od srodka. I boczne blachy blotnikow tez.

    Podwozie jak zaklajstrowane to gnic nie bedzie.
    A drzwi jak nie purchlate to ok.

  • 15. Data: 2020-03-13 16:54:28
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 13.03.2020 o 14:56, T. pisze:
    > Ja mam MK3 po licie. Jestem zbudowany stanem blach - w jednym miejscu
    > odprysnął lakier, ale pod nim zdrowy ocynk a nie ruda.
    > T.
    To chyba była jedna z tych rzeczy którą lift poprawiał :)

    --
    --- xyz

  • 16. Data: 2020-03-13 16:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik xyz x...@i...pl ...

    > Po miesiącu sprzedałem jednak przesiadając się na MK4 :)
    > Ta mina kupującego kiedy mu o tym powiedziałem bezcenna...

    Hmm, przesiadłes sie z mk3 na mk4 a kupujacy twoje stare mk3 dziwił się
    ze przesiadłes sie na mk4? To ja nie rozumiem co go tak dziwiło...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 17. Data: 2020-03-13 17:08:10
    Od: K <n...@e...com>

    On 12/03/2020 14:22, T. wrote:

> [...]
    rasa-piaski-krasnystaw-zablokowana-zdjecia/?fbclid=I
    wAR09W5uZDi_nu5dJf_BaOq941nPAld024cHjneYl9tQOEeVu880

    BMW spawane z dwoch albo wiecej aut + do tego z 200+KM.

  • 18. Data: 2020-03-13 18:14:52
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-03-13 o 17:08, K pisze:

    > BMW spawane z dwoch albo wiecej aut + do tego z 200+KM.

    To widać na zdjęciach przy drzewie.
    Równe cięcie progu i podłogi.

  • 19. Data: 2020-03-13 19:28:06
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    wAR09W5uZDi_nu5dJf_BaOq941nPAld024cHjneYl9tQOEeVu880
    i-W7s7R8

    > Ale od zderzenia z fordem czy od zderzenia z drzewem ?
    Pewnie z fordem, wygląda na to że wpadli w poślizg i poszli bokiem,
    tamże walnął ich ford, a że był to ulep to sie rozpadł.

    > Bo co by nie mowic ... nastoletnie mondeo, to rdzewieje na potege, ale
    > ten ford to chyba mlodszy.
    Ale wystarczająco mocny żeby kierowcę ochronić.

    --
    Janusz

  • 20. Data: 2020-03-13 19:42:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-03-13 o 16:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik xyz x...@i...pl ...

    > Hmm, przesiadłes sie z mk3 na mk4 a kupujacy twoje stare mk3 dziwił się
    > ze przesiadłes sie na mk4? To ja nie rozumiem co go tak dziwiło...

    Dziwne, ja od razu pomyślałem, że chodzi o te progi.