-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer02.am4!peer.am4.highw
inds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <oftaqi$vec$1@dont-email.me> <dd2v0jvyhknr$.yub7nn4jly09.dlg@40tude.net>
<ofues6$rir$2@node1.news.atman.pl>
<5925d91f$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@p...pl.invalid>
<oghgeb$d0d$1@adenine.netfront.net>
In-Reply-To: <oghgeb$d0d$1@adenine.netfront.net>
Subject: Re: Ford przeskakuje przez dziury w jezdni
Date: Tue, 30 May 2017 12:42:59 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 27
Message-ID: <592d4cb9$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.250.137
X-Trace: 1496140985 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5150 83.7.250.137:49713
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 3598749173
X-Received-Bytes: 2308
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2606188
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "WW" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:oghgeb$d0d$...@a...netfront.net...
W dniu 27.05.2017 o 08:27, RoMan Mandziejewicz pisze:
>> Bajki opowiadasz. Przez lata jeździłem po najdłuższych schodach
>> Europy. Nie chcąc niszczyć zawieszenia trzeba było jechać albo 40
>> (to
>> groziło karambolem) albo 140+. Żadnego koła nie urwałem.
>
>Potwierdzam.
>Na Adolf Hitler Sztarse trzeba jechać powyżej 145 km/h., wtedy jedzie
>się równo.
>To najbezpieczniejszy i najmniej wstrząsowy dla samochodu, sposób
>jazdy po takiej trasie.
Problemem byly ciezarowki, ktore tam jechaly lewym pasem (pretensji
nie mam, prawy nie nadawal sie do jazdy).
Prrzy 145 jeszcze ladnie zjezdzaly na prawy, widzac auto w lusterku,
powyzej 160 tez ladnie zjezdzaly, ale zanim zjechaly, to trzeba bylo
hamowac.
Ale potem zostal juz tylko odcinek Legnica-Olszyna, tam Adolf zrobil
tylko jedna jezdnie.
Jest jeszcze, czy jej juz nie ma ? Bo prace "remontowe" prowadzili od
lat ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.05.17 13:16 RoMan Mandziejewicz
- 31.05.17 10:37 WW
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=