-
31. Data: 2010-03-06 00:25:59
Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
kamil pisze:
>
>
> "to" <t...@a...xyz> wrote in message news:4b912fb1$1@news.home.net.pl...
>> kamil wrote:
>>
>>> Widzisz - kupujac 15-letnie pseudosportowe auto, cena zakupu to jest
>>> akurat najmniejszy problem. Jesli dozbieranie kilka tys jest problemem,
>>> szczerze odradzam zakup. Nie pisze tego ze zlosliwosci, ale tym Probe
>>> nikt po zakupy z dwojka niemowlakow nie jezdzil i raczej mala szansa, ze
>>> auto bedzie zupelnie bezproblemowe.
>>
>> Powiedzmy sobie szczerze -- jest na to zerowa szansa.
>
> W zasadzie nic dodac, nic ujac. A potem pytania "jak w moim 3.5 litrowym
> pelnoletnim BMW pospawac wydech?", bo na fure bylo, ale na mechanika nie
> starczy..
Hmmm...
Ale co się uparłeś na ten wydech? :)
Przecież to jest akurat zupełnie normalna sprawa że wydech w końcu
przerdzewieje i się go wtedy spawa - wymieniając rurę wydechową czy co
to się rozleciało na nowe.
Bo jeżeli nie pospawać, to co?
Kupić wszystko nowe od końcówki, przez katalizator po kolektor? Jak
mechanik będzie miał gest, to może jeszcze głowice, bo "panie w 4-ro
letnim aucie to wszystko tak zapieczone że to się nie odkręci"? ;)
Bo kupisz nawet nowy tłumik, a i tak bez spawania nie zamontujesz tego,
bo często te skręcane złącza akurat są nie do ruszenia, zresztą one
lubią korodować jako pierwsze i w sumie pozbycie się ich to nie jest
taki zły pomysł.
-
32. Data: 2010-03-06 01:14:11
Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
Od: to <t...@a...xyz>
Tomasz Pyra wrote:
> Bo kupisz nawet nowy tłumik, a i tak bez spawania nie zamontujesz tego,
> bo często te skręcane złącza akurat są nie do ruszenia, zresztą one
> lubią korodować jako pierwsze i w sumie pozbycie się ich to nie jest
> taki zły pomysł.
Kamilowi chodziło chyba o zaspawywanie rdzawych dziur.
--
cokolwiek
-
33. Data: 2010-03-06 01:41:22
Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
to pisze:
> Tomasz Pyra wrote:
>
>> Bo kupisz nawet nowy tłumik, a i tak bez spawania nie zamontujesz tego,
>> bo często te skręcane złącza akurat są nie do ruszenia, zresztą one
>> lubią korodować jako pierwsze i w sumie pozbycie się ich to nie jest
>> taki zły pomysł.
>
> Kamilowi chodziło chyba o zaspawywanie rdzawych dziur.
>
A to nie będzie więcej roboty niż wymiana kawałka?
-
34. Data: 2010-03-06 13:00:06
Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
W dniu 2010-03-05 00:39, Paweł pisze:
[cut]
Srodek to ma chyba z 750kkm tak jest zniszczony. A z tym do setki to tak
sie nie podniecaj, bo zrobi Cie obojetnie jakie 1.9TDI po programie ;]
wstyd, taka super fałszóstke zrobi traktor!
--
Pozdrawiam,
Maciek
-
35. Data: 2010-03-06 17:35:00
Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
amos pisze:
> On 5 Mar, 07:51, Michał Gut <m...@w...pl>
> wrote:
>> btw dupna reklama wojego ogloszenia a tak btw. to ten probe mial 160kkm moze
>> z 6 lat temu
>
> Dobre. Po 160kkm dziury w skórzanym poszyciu kierownicy.
>
> W wypucowanym lakierze odbija się dwóch łysych. Pewnie tylko do
> kościoła na rekolekcje jeździli, stąd taki mały przebieg...
>
Chyba Cię to nie dziwi? Przecież Probe, to taka Calibra by Ford. ;)
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 turbotraktor
Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż
-
36. Data: 2010-03-06 19:21:21
Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
Od: "Moon" <m...@y...com>
Paweł wrote:
>
> NOWE auto, bo 96 więc nie całe 14 lat,
dobre!
moon
-
37. Data: 2010-03-08 00:28:09
Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>
Some day 2010-03-05 00:39, some human being called *Paweł* claimed...
> /cut/
>
> Dalej idziemy może włoskie... Alfa GTV. Widziałem jedną za 8k - kiepska była - i
> do tego 1.8 - do paki 9,2 - za dużo.
> Taka alfa musi mieć 2.0 Turbo żeby jechać - wtedy lepiej idzie jak Probe ale ile
> zabawy z turbiną - po co mi to?
> A zwykłe tanie alfy to najwyżej 2.0 zwykłe: 8,4 do paki.
>
> No więc nie ma lepszej furki niż Probe. Wg różnych źródeł albo 8 sek albo 7,5
> sek do 100 km/h w tych pieniądzach i otwierane światła ma i komfort chyba też...
> mam rację?
Hmmm.. a to całe "probe" to widziało kiedykolwiek zakręty?
Druga sprawa: piszesz o Alfie Romeo GTV, a słyszałeś kiedyś o silnikach V6
od Giuseppe Busso? Jeśli nie, to masz okazję zgłębić swoją wiedzę..
ps. możesz zacząć od tego: http://fierglu.blog.interia.pl/?id=1633949
Pozdro,
--
| | "IEFBR14. Elegant and clearly the most reliable code on the planet."
| | ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~
| |__ v0.9 [ cobol programmer / electronic music lover / AR156 driver ]
|____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl