-
1. Data: 2010-03-05 00:39:42
Temat: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
Od: "Paweł" <s...@o...pl>
Witam
Tak przeglądam ogłoszenia moto.allegro.pl do szukania furki na codzień tu i tam
i czasem w trasę i myślę se że nie ma lepszej fury jak Ford Probe II 2.5 litra.
Proszę się w ogłoszeniach by to kupić, weźmy taki:
http://moto.allegro.pl/item934319660_ford_probe_ii_2
_5_v6_pelna_opcja_skora_okazja.html
NOWE auto, bo 96 więc nie całe 14 lat, przebieg niski, klimę ma - no ten akurat
do roboty; wrzucam gaz i śmigam (ten akurat już ma - czyli pewnie i tak coś w
LPG do wymiany).
Skóra, elektryka, ABS, klima - wszystko pierwszej potrzeby ma.
Czy te fury mają miękkie zawieszenie? Bo na polskie drogi wolałbym tak.
Ile to może spalić? W trasie lecąc spokojnie to myślę że 8 litrów benzyny lub 10
gazu spokojnie się mieszczę?
Po mieście stojąc w korkach więcej jak 13 benzyny = 16 gazu weźmie?
W sumie myślę że ładniejszy tył ma ta wersja USA.
Po co bawić się w inne samochody? Np jest taki Hyundai Coupe NOWY (dużo tego
widuje), po cholerę ktoś kupuje takie auto? Z tego co widzę to tam są dwa silniki:
2.7 DOHC V6: 8,4 sek do paki
2.0 DOHC CVVT: 9,3 sek do paki
Uno secundo porobiło tych koreańców?
Kupuje Probe i objeżdżam takiego na każdych światłach!
A skąd mam wiedzieć czy mi takiego Hyundaia ruda nie weźmie za 5 lat?
Dalej idziemy może włoskie... Alfa GTV. Widziałem jedną za 8k - kiepska była - i
do tego 1.8 - do paki 9,2 - za dużo.
Taka alfa musi mieć 2.0 Turbo żeby jechać - wtedy lepiej idzie jak Probe ale ile
zabawy z turbiną - po co mi to?
A zwykłe tanie alfy to najwyżej 2.0 zwykłe: 8,4 do paki.
No więc nie ma lepszej furki niż Probe. Wg różnych źródeł albo 8 sek albo 7,5
sek do 100 km/h w tych pieniądzach i otwierane światła ma i komfort chyba też...
mam rację?
Pozdrawiam
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2010-03-05 01:04:04
Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>
Dnia Fri, 05 Mar 2010 00:39:42 +0100, Paweł napisał(a):
> Tak przeglądam ogłoszenia moto.allegro.pl do szukania furki na codzień tu i tam
> i czasem w trasę i myślę se że nie ma lepszej fury jak Ford Probe II 2.5 litra.
Legendarny silnik KL Mazdy. Powinien być na zatrzaski, by szybciej można
było go wyciągać do remontu.
> Proszę się w ogłoszeniach by to kupić, weźmy taki:
>
> http://moto.allegro.pl/item934319660_ford_probe_ii_2
_5_v6_pelna_opcja_skora_okazja.html
>
> NOWE auto, bo 96 więc nie całe 14 lat, przebieg niski, klimę ma
Nie ma klimy! Kiedyś miał - jej odbudowa może kilka tysięcy kosztować.
> do roboty; wrzucam gaz i śmigam (ten akurat już ma - czyli pewnie i tak coś w
> LPG do wymiany).
Jasne. Instalacja II gen do KL. Ta już ma rurę filtr-kolektor ulepioną z
taśmy klejącej. Po przepływomierzu nie ma nawet wspomnienia.
> Ile to może spalić? W trasie lecąc spokojnie to myślę że 8 litrów benzyny lub 10
> gazu spokojnie się mieszczę?
> Po mieście stojąc w korkach więcej jak 13 benzyny = 16 gazu weźmie?
Mi silnik F2 w maździe 626 (R4 2.2L 12V) wciągał 10l LPG w trasie, 13 w
mieście. Benzyny nie wiem, bo mazdy z instalacją II gen. (Ford Probe to
mazda MX-6) nie jeżdżą na benzynie z definicji: pierwszy strzał załatwia
przepływomierz i jest po zabawie.
> Kupuje Probe i objeżdżam takiego na każdych światłach!
Jak Ci gaz nie strzeli przy starcie. Przy VRIS i LPG II gen. strzeli na
pewno.
> No więc nie ma lepszej furki niż Probe. Wg różnych źródeł albo 8 sek albo 7,5
> sek do 100 km/h w tych pieniądzach i otwierane światła ma i komfort chyba też...
> mam rację?
O ile dojedziesz nią do domu z miejsca zakupu to tak. Te auta wymagają
wysokiej kultury technicznej przy obsłudze, a jak widać za 6000PLN to koleś
chce się pozbyć padliny, która go te sześć koła w ostatnim roku kosztowała:
> - Nowy silnik (179 tys przebiegu kupiony3 mies. temu)
> - Tarcze hamulcowe (przód i tył)
> - Klocki hamulcowe (przód i tył)
> - Cały układ wydechowy (gwarancja 2 lata na części i wymianę)
> - Nowy akumulator
> - Świece i przewody zapłonowe (NGK i BOSH)
> - Aparat zapłonowy
> - Auto po wymianie oleju, filtrów - oleju, paliwa i powietrza oraz płynu w skrzyni
biegów
> - Większość elementów zawieszenia
--
Pozdrawiam,
Przemek
-
3. Data: 2010-03-05 01:15:22
Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
Od: s...@o...pl
> Dnia Fri, 05 Mar 2010 00:39:42 +0100, Paweł napisał(a):
>
> > Tak przeglądam ogłoszenia moto.allegro.pl do szukania furki na codzień tu i tam
> > i czasem w trasę i myślę se że nie ma lepszej fury jak Ford Probe II 2.5 litra.
>
> Legendarny silnik KL Mazdy. Powinien być na zatrzaski, by szybciej można
> było go wyciągać do remontu.
Serio taki nietrwały?? A mówią że japońce mają dobre silniki. Czy kończą się
przy 200 kkm?
> > Proszę się w ogłoszeniach by to kupić, weźmy taki:
> >
> >
http://moto.allegro.pl/item934319660_ford_probe_ii_2
_5_v6_pelna_opcja_skora_okazja.html
> >
> > NOWE auto, bo 96 więc nie całe 14 lat, przebieg niski, klimę ma
>
> Nie ma klimy! Kiedyś miał - jej odbudowa może kilka tysięcy kosztować.
>
> > do roboty; wrzucam gaz i śmigam (ten akurat już ma - czyli pewnie i tak coś w
> > LPG do wymiany).
>
> Jasne. Instalacja II gen do KL. Ta już ma rurę filtr-kolektor ulepioną z
> taśmy klejącej. Po przepływomierzu nie ma nawet wspomnienia.
>
Nawet nie myślałem o II gen, tylko sekwencja.
> > Ile to może spalić? W trasie lecąc spokojnie to myślę że 8 litrów benzyny lub 10
> > gazu spokojnie się mieszczę?
> > Po mieście stojąc w korkach więcej jak 13 benzyny = 16 gazu weźmie?
>
> Mi silnik F2 w maździe 626 (R4 2.2L 12V) wciągał 10l LPG w trasie, 13 w
> mieście. Benzyny nie wiem, bo mazdy z instalacją II gen. (Ford Probe to
> mazda MX-6) nie jeżdżą na benzynie z definicji: pierwszy strzał załatwia
> przepływomierz i jest po zabawie.
Kiepskie to miasto było. Ale silnik ekonomiczny. 10 litrów to zwykła trasa a nie
hiper-oszczędnie?
Pozdrawiam
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2010-03-05 01:22:56
Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
Od: to <t...@a...xyz>
Pawe? wrote:
> No więc nie ma lepszej furki niż Probe. Wg różnych źródeł albo 8 sek
> albo 7,5 sek do 100 km/h w tych pieniądzach i otwierane światła ma i
> komfort chyba też... mam rację?
Cougara sobie kup, trwalsze silniki, ogólnie nowszy model, bazujący na
Mondeo mk2 (aka mk1 fl). Trochę droższy będzie w zakupie, ale odwdzięczy
się później.
--
cokolwiek
-
5. Data: 2010-03-05 01:28:15
Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
Od: s...@o...pl
> PaweÂł wrote:
>
> > No wi�c nie ma lepszej furki niş Probe. Wg róşnych źróde�
albo 8 sek
> > albo 7,5 sek do 100 km/h w tych pieni�dzach i otwierane
�wiat�a ma i
> > komfort chyba teş... mam racj�?
>
> Cougara sobie kup, trwalsze silniki, ogólnie nowszy model, bazuj�cy na
> Mondeo mk2 (aka mk1 fl). Troch� droşszy b�dzie w zakupie, ale
odwdzi�czy
> si� później.
>
Z tego co widzę to zaczynają się od 10 k... tam gdzie Probe się kończą :) Cougar
jest brzydszy - nie robi żadnego wrażenia. A chyba lepiej żeby auto bazowało na
Mazdzie niż na Fordzie Mondeo który nic sobą nie prezentuje?
Czy ten Cougar V6 ma ten sam silnik co Probe V6? Dlaczego piszesz że trwalsze
silniki?
Poza tym jeśli ten sam silnik to Cougar będzie cięższy i gorsze osiągi... co to
za silnik 190 KM w Cougarach co mają go droższe modele na allegro? To
kontunuacja tego z Mazdy czy raczej tego z Mondeo?
Pozdrawiam
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
6. Data: 2010-03-05 01:37:18
Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
Od: to <t...@a...xyz>
szyszak26 wrote:
> Z tego co widzę to zaczynają się od 10 k... tam gdzie Probe się kończą
> :) Cougar jest brzydszy - nie robi żadnego wrażenia.
A na kim zrobi wrażenie 15-letnie autko za kilka tys.?
> A chyba lepiej żeby
> auto bazowało na Mazdzie niż na Fordzie Mondeo który nic sobą nie
> prezentuje?
A co sobą reprezentuje stara Mazda?
> Czy ten Cougar V6 ma ten sam silnik co Probe V6?
Nie, ma ten sam silnik, który Ford wkładał do Mondeo mk1, mk2 i mk3, co
chyba o czymś świadczy,.
> Dlaczego
> piszesz że trwalsze silniki?
Bo trwalszy.
> Poza tym jeśli ten sam silnik to Cougar będzie cięższy i gorsze
> osiągi...
Zejdź na ziemie. Myślisz, ze 15-letni, zajeżdżony Probe będzie miał
osiągi z katalogu? Zdecydowanie większa szansa na Cougara w przyzwoitym
stanie technicznym.
> co to za silnik 190 KM w Cougarach co mają go droższe modele
> na allegro?
W Cougarach najlepszy silnik to 2,5 V6 170 KM. Jest w Polsce kilka
Cougarów ze swapem 2,5 V6 ST200 lub 3,0 V6, ale zapewne większość, jeśli
nie 100% wszystkiego powyżej 170 KM z Allegro to fantazja właścicieli.
--
cokolwiek
-
7. Data: 2010-03-05 01:38:10
Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>
Paweł <s...@o...pl> napisał(a):
> Witam
>
> Tak przeglądam ogłoszenia moto.allegro.pl do szukania furki na codzień tu i
tam
> i czasem w trasę i myślę se że nie ma lepszej fury jak Ford Probe II 2.5
litra.
> Proszę się w ogłoszeniach by to kupić, weźmy taki:
>
> http://moto.allegro.pl/
item934319660_ford_probe_ii_2_5_v6_pelna_opcja_skora
_oka
> zja.html
>
> NOWE auto, bo 96 więc nie całe 14 lat, przebieg niski, klimę ma - no ten
akurat
> do roboty; wrzucam gaz i śmigam (ten akurat już ma - czyli pewnie i tak coś
w
> LPG do wymiany).
Mazda xedos9 w tych klimatach to dobre auto.
może nie pali tak mało, ale niskie, ciche i v6.
sporo lepsze. może nie za szybkie.
pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2010-03-05 02:19:34
Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
Od: "Paweł" <s...@o...pl>
> > Z tego co widz� to zaczynaj� si� od 10 k... tam gdzie
Probe si� ko�cz�
> > :) Cougar jest brzydszy - nie robi Ĺźadnego wraĹźenia.
>
> A na kim zrobi wraĹźenie 15-letnie autko za kilka tys.?
Na takim jak ja np. A Ty jesteś motoryzacyjna dziwka że patrzysz na cenę?
Większe wrażenie zrobi na mnie ładna np. Lancia Kappa Turbo niż nowa Honda
Accord. Wolałbym to pierwsze na jeden dzień... no chyba że mógłbym to sprzedać.
> > A chyba lepiej Ĺźeby
> > auto bazowa�o na Mazdzie niş na Fordzie Mondeo który nic sob�
nie
> > prezentuje?
>
> A co sob� reprezentuje stara Mazda?
Technologie i wykonanie Mazdy którąś jeszcze kiedy śmiała.
>
> > Czy ten Cougar V6 ma ten sam silnik co Probe V6?
>
> Nie, ma ten sam silnik, który Ford wk�ada� do Mondeo mk1, mk2 i
mk3, co
> chyba o czym� �wiadczy,.
O tym że spełniał normy ekologiczne?
>
> > Dlaczego
> > piszesz Ĺźe trwalsze silniki?
>
> Bo trwalszy.
O ile?
>
> > Poza tym je�li ten sam silnik to Cougar b�dzie ci�şszy i
gorsze
> > osi�gi...
>
> Zejdź na ziemie. My�lisz, ze 15-letni, zajeşdşony Probe b�dzie
mia�
> osi�gi z katalogu? Zdecydowanie wi�ksza szansa na Cougara w
przyzwoitym
> stanie technicznym.
Może lepiej byłoby znaleźć Seicento z 2007? Nie tędy droga - w jednych
piniądzach to Probe będzie lepszy od Cougara.
>
> > co to za silnik 190 KM w Cougarach co maj� go droşsze modele
> > na allegro?
>
> W Cougarach najlepszy silnik to 2,5 V6 170 KM. Jest w Polsce kilka
> CougarĂłw ze swapem 2,5 V6 ST200 lub 3,0 V6, ale zapewne
wi�kszo��, je�li
> nie 100% wszystkiego powyĹźej 170 KM z Allegro to fantazja
w�a�cicieli.
>
> --
Aha.
Pozdrawiam
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
9. Data: 2010-03-05 02:27:21
Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
Od: to <t...@a...xyz>
Pawe? wrote:
> Na takim jak ja np. A Ty jesteś motoryzacyjna dziwka że patrzysz na
> cenę? Większe wrażenie zrobi na mnie ładna np. Lancia Kappa Turbo niż
> nowa Honda Accord. Wolałbym to pierwsze na jeden dzień... no chyba że
> mógłbym to sprzedać.
Na mnie ani jedno ani drugie nie zrobi wrażenia. Jeśli już, to Kappa
Coupe, czy jak ona się tam nazywała.
> Technologie i wykonanie Mazdy którąś jeszcze kiedy śmiała.
Lepsza o kilka lat młodsza technologia Forda. I to zdecydowanie.
>> Nie, ma ten sam silnik, który Ford wk�ada� do Mondeo
>> mk1, mk2 i mk3, co chyba o czym� �wiadczy,.
>
> O tym że spełniał normy ekologiczne?
Nie, to po prostu dobry, trwały silnik. To samo zresztą tyczy się Zeteka
2,0.
>> Bo trwalszy.
>
> O ile?
O dwa gile. ;-) W jakich jednostkach mam Ci to podać? Duratec 2,5
wytrzymuje spokojnie 300 tys., a może i więcej o ile nie zostanie
przegrzany. Z doładowaniem można bez większego problemu przekroczyć 300
koni bez większych modyfikacji typu kute elementy.
>> Zejdź na ziemie. My�lisz, ze 15-letni, zajeşdşony Probe
>> b�dzie mia� osi�gi z katalogu? Zdecydowanie
>> wi�ksza szansa na Cougara w przyzwoitym stanie technicznym.
>
> Może lepiej byłoby znaleźć Seicento z 2007? Nie tędy droga - w jednych
> piniądzach to Probe będzie lepszy od Cougara.
Lepiej znaleźć przede wszystkim samochód SPRAWNY. Chyba, że chodzi o to,
żeby zjarać gumę przed wiejską dyskoteką i odjechać z piskiem łysych opon.
--
cokolwiek
-
10. Data: 2010-03-05 02:51:47
Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
Od: "peter" <a...@F...pl>
> Może lepiej byłoby znaleźć Seicento z 2007? Nie tędy droga - w jednych
> piniądzach to Probe będzie lepszy od Cougara.
oba to beda syfony. dziwie sie ze w ogole ktos tu odpowiada powaznie na te
posty.