  • Data: 2010-02-03 00:57:07
    Temat: Re: Ford Focus 2008 (po lifcie) - prośba o opinie użytkowników
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@o...pl pisze:

    > benz.

    > Bardzo cenna uwaga, zapewne ją rozpatrzę, i najprawdopodobniej poszukam tej
    > wersji właśnie. A jak ze spalaniem ? Mój obecny focus 1,6 spala w mieście
    > średnio ok 7-7,5 l , na trasie 6,5 przy włączonej klimatyzacji i prędkości 110
    > km.h. POdobno te nowsze są znaczniej bardziej paliwożerne.
    > Jak z zawieszeniem ? Czy jest równie komfortowe ?

    Zawieszenie w MK2 jest bardziej komfortowe niz w MKI - choć to niemal
    identyczna konstrukcja nastawy są inne. Dopiero w wersji sport nastawy
    są lekko bardziej twarde i obniżone zawieszenie.

    Spalać będzie więcej ponieważ w mieście na pokonanie siły bezwładności a
    wiec rozpędzanie samochód zużywa najwięcej energii (ciągłe rozpędzanie i
    hamowanie) natomiast w trasie ten z bezp. wtryskiem może spalić mniej o
    ile będziesz jechał ze stałą prędkością.

    To że ci spala 7,5 1.6l MKI to naprawdę spokojnie jeździsz bo np po
    wawie wszyscy znajomi mający ten silnik poniżej 8,5 nie schodzili nawet
    muskając gaz. W moim dieslu 1.8 tdci spalanie na poziomie 7l po wawie to
    dobry wynik. Wszystko zależy od trasy i sposobu jazdy.

    Pozdrawiam
    Rafał