  • 11. Data: 2011-02-17 14:09:00
    Temat: Re: Ford Focus 1.8 TDCI 116 KM czy Ford Focus 1.8 TDCI 115 KM ? ktory ma DPF?
    Od: mateusx6 <m...@g...pl>

    po sprawdzeniu nr vin na stronie

    http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do

    otrzymalem takie info

    Główne funkcje
    Data produkcji: 29.06.2005
    Model pojazdu: Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07
    Typ nadwozia: 5-Drzwiowy Sedan
    Wersja: Seria 32
    Silnik: Lynx Diesel 1,8 TC (115 KM) HPCR
    Przekładnia: 5-biegowa ręczna - MTX75
    Napęd: LHD FWD
    Norma emisji spalin: Etap IV ograniczania emisji
    Klimatyzacja: Układ Klimatyz. Ze Sterow. Ręcznym
    Obszar: (+)"D"
    Lakier: Jeans Metalik
    Materiał we wnętrzu: Humy/Mondus

    czyli to silnik 115KM.. bez dpf, tak ?

  • 12. Data: 2011-02-17 14:21:26
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 02/17/2011 01:49 PM, mateusx6 wrote:

    > dziwne, jest kilka ogloszen i w polsce i w niemczech gdzie podaja silnik
    > 116KM... np. tu
    > http://otomoto.pl/ford-focus-1-8-tdci-116-km-stan-id
    ealny-C13174097.html

    Wiesz, ja mogę dać ogłoszenie w którym napiszę 1116 KM i co z tego ;)
    W tym konkretnym przypadku podawanie mocy w ten sposób zaokrąglonej nie
    ma sensu i wprowadza tylko zamieszanie, bo nawet Ford oficjalnie podawał
    115 KM.

  • 13. Data: 2011-02-17 14:59:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin omega_fan

    > Jest silnik DLD-418 który w Focusach (oczywiscie nie napisales o ktora
    > wersje Focusa chodzi) to on miał 85 kW czyli 115.567798175 KM.
    > Zwyczajowo, mimo matematycznej reguły, przyjęło się podawanie mocy 115
    > KM, włącznie z oficjalnymi materiałami Forda.

    A skąd wiesz, czy te 85 kW to nie było już zaokrąglone 84,51 kW? ;)

  • 14. Data: 2011-02-17 14:59:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Agent

    > Patrz Pan ,a ja mam Toyotę o mocy 85 kW i wszędzie jest podawane że ma
    > 116 KM.

    I chcesz, żeby Ci zrobić zdjęcie?

  • 15. Data: 2011-02-17 15:47:34
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > Przeczytałem i zwyczaj który opisał nie jest regułą o czym napipsałem.

    "Zwyczajowo, mimo matematycznej reguły, przyjęło się podawanie mocy 115
    KM, włącznie z oficjalnymi materiałami Forda."

    Zwyczajowo Forda, piszemy o fordzie kpw ? Czy moze jestes debilem ?

    sz.

  • 16. Data: 2011-02-17 19:27:13
    Od: Lukasz <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-17 14:09, mateusx6 pisze:
    > po sprawdzeniu nr vin na stronie
    >
    > http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
    >

    > czyli to silnik 115KM.. bez dpf, tak ?

    Bez dpf.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2011-02-17 21:32:19
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    ?
    Użytkownik "szufla" <p...@p...pr> napisał w wiadomości

    > "Zwyczajowo, mimo matematycznej reguły, przyjęło się podawanie mocy 115
    > KM, włącznie z oficjalnymi materiałami Forda."
    >
    > Zwyczajowo Forda, piszemy o fordzie kpw ? Czy moze jestes debilem ?

    Czegoś nie rozumiesz. Zdanie "Zwyczajowo, mimo matematycznej reguły,
    przyjęło się podawanie mocy 115 KM, włącznie z oficjalnymi materiałami
    Forda." oznacza że przyjęło się zaniżanie mocy i również Ford stosuje tą
    regułę. A więc debila robisz cały czas z siebie.

  • 18. Data: 2011-02-17 21:32:42
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    > begin Agent

    > I chcesz, żeby Ci zrobić zdjęcie?

    Nie ma takiej potrzeby.

  • 19. Data: 2011-02-17 22:25:28
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

> [...]
    > Forda." oznacza że przyjęło się zaniżanie mocy i również Ford stosuje tą
    > regułę. A więc debila robisz cały czas z siebie.

    Zdanie "zwyczajowo..." odnosi sie do Forda focusa, gdyz taki jest tytul
    watku i dodatkowo oficjalne materialy rowniez na to wskazuja.
    Zatutuluj watek o Toyocie i tam pisz, ze 85kW to 116KM i tez bedzie w
    porzadku bo zwyczajowo tak podaja, ok ? Po co w dalszym ciagu brniesz jak
    idiota ?:)

    sz.

  • 20. Data: 2011-02-18 07:10:56
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > Zatutuluj watek o Toyocie i tam pisz, ze 85kW to 116KM i tez bedzie w
    > porzadku bo zwyczajowo tak podaja, ok ? Po co w dalszym ciagu brniesz jak

    O to samo pytam Ciebie.