  • 1. Data: 2010-03-25 15:21:46
    Temat: Folia samoprzylepna
    Od: "Maciek" <m...@X...pl>

    Witam,
    potrzebuje gruba folie samoprzylepna, przezroczysta - identyczna, ktora
    miejscowo sa oklejane fabrycznie blotniki, klapy itp.
    Ma spelniac taka wlasnie funkcje, bedzie przyklejana do blachy samochodu,
    wiec musi byc odporna na czynniki atmosferyczne.
    Czy jest ona gdzies do kupienia (najlepiej w Krakowie)? Do glowy przychodza
    mi na razie tylko agencje reklamowe, ale z racji tego ze potrzebuje kawalek
    a nie zamowienia reklamy na samochod wolalbym kupic gdzies to od reki ;)

    Maciek

  • 2. Data: 2010-03-25 15:31:32
    Temat: Re: Folia samoprzylepna
    Od: Robson <r...@...pl>

    szukaj sklepu z materialami dla plastykow - tam sa folie jakimi oklejaja
    agencje reklamowe.

  • 3. Data: 2010-03-25 18:50:05
    Od: "Bialy" <w...@o...pl.wytnij>

    Maciek napisal:

> [...]
    | przychodza mi na razie tylko agencje reklamowe, ale z racji tego ze
    | potrzebuje kawalek a nie zamowienia reklamy na samochod wolalbym

    Jakbyś znalazł, to mógłbyś się podzielić informacją? ;) Parę dni temu wpadł
    mi do głowy ten sam pomysł (tylne nadkola chciałbym miejscowo zakleić, bo
    kamyki spod kół niszczą mi lakier) i też myślałem o agencjach reklamowych,
    ale u nich może być faktycznie ciężko zdobyć niewielki kawałek czegoś
    takiego.

    Pozdrawiam,

    --
    Bialy | GG:1092403

  • 4. Data: 2010-03-25 19:43:12
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bialy" <w...@o...pl.wytnij> napisał w wiadomości

> [...]
    > kamyki spod kół niszczą mi lakier) i też myślałem o agencjach reklamowych,
    > ale u nich może być faktycznie ciężko zdobyć niewielki kawałek czegoś

    Allegro > folia bezbarwna. Co najmniej 5 aukcji.

  • 5. Data: 2010-03-25 20:14:51
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 25/03/2010 17:50, Bialy wrote:

    > Jakbyś znalazł, to mógłbyś się podzielić informacją? ;) Parę dni temu wpadł
    > mi do głowy ten sam pomysł (tylne nadkola chciałbym miejscowo zakleić, bo
    > kamyki spod kół niszczą mi lakier)

    Nie dasz rady tego nakleic ladnie na przetloczenia. Transparentna folia
    ma dodatkowo to do siebie ze jest jeszcze grubsza niz normalna i jeszcze
    twardasza... Sa coprawda specjalistyczne do przetloczen, ale cena, no i
    nie wiem jak z dostepnoscia

    popatrzcie tutaj
    http://www.plastics.pl
    choc widze ze oddzialu w Krakowie nie maja

    lub tu
    http://www.akcesco.pl/oddzialy.php
    Ale Akces widze tez nie dziala w Krakowie.. ciekawe gdzie zaopatruja sie
    tamtejsze pracownie reklamy?

  • 6. Data: 2010-03-25 20:21:02
    Od: "Bialy" <w...@o...pl.wytnij>

    pavellz napisal:

    | Allegro > folia bezbarwna. Co najmniej 5 aukcji.

    No z Krakowa mi właśnie nic nie znalazło :/

    --
    Bialy | GG:1092403

  • 7. Data: 2010-03-26 11:56:12
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    Maciek napisał:
    > potrzebuje gruba folie samoprzylepna, przezroczysta - identyczna, ktora
    > miejscowo sa oklejane fabrycznie blotniki, klapy itp.

    Nie wiem, czy mają dokładnie taką, o jakiej piszesz, ale ja czasem
    zaopatruję się tutaj:
    http://www.ready.friko.pl/

    READY 30-529 Kraków ul. Józefińska 34c, tel. (012) 296-18-82, kom. 503 350
    593

    Mała hurtownia, ale mają spory wybór folii i można kupować "na metry".
    Aha, no i pamiętajcie o nieklejeniu na świeży lakier - można go przypadkowo
    zdjąć razem z folią ;)

    SebaeL
    --
    http://www.rollupy.net