  • 1. Data: 2011-12-22 12:29:14
    Temat: Folia na wyswietlacz
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Witam

    Daweno temu kupilem folie na wyswietlacz.
    Byl to sztywny poliweglan, calkowicie przezroczysty, bez zadnych zmetnien, z
    gladka jak szklo powierzchnia. Ciezko to bylo zarysowac, nie metnialo, nie
    robilo sie matowe, byl taki o jaki chodzi.

    Poznej zweszyli interes i kazde dziadostwo na ekran zaczeto nazywac
    poliweglanem, tak jak buty adidasami a pieluchy pampersami.
    Problem z tym, ze jak teraz nie trafie, to te folie nadaja sie do tego do
    czego pampersy.

    Albo jest miekkie, albo metnieje i do piet nie dostaje temu staremu ktory
    mam.

    Znacie jakies pewne zrodlo, producenta ktory sprzedaje folie ktora
    faktycznie jest gladka, przezroczysta, twarda i nie lezala tylko kolo
    poliweglanu?

    pozdro

  • 2. Data: 2011-12-22 20:37:46
    Temat: Re: Folia na wyswietlacz
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-12-22 13:29, Tmek pisze:

> [...]
    >
    > Znacie jakies pewne zrodlo, producenta ktory sprzedaje folie ktora
    > faktycznie jest gladka, przezroczysta, twarda i nie lezala tylko kolo

    Szukaj folii Brando Ultra Clear. Pod wymiar do aparatu raczej nie
    znajdziesz, ale możesz kupić nieco większą - do PDA lub jakiejś
    nawigacji i samodzielnie sobie przyciąć. Nie jest tania (arkusik na 3.5"
    ekranik do PDA to koszt ok. 30zł), ale jakość ma adekwatną do ceny.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 3. Data: 2011-12-24 00:11:05
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Marek Wyszomirski wrote:

> [...]
    > nawigacji i samodzielnie sobie przyciąć. Nie jest tania (arkusik na
    > 3.5" ekranik do PDA to koszt ok. 30zł), ale jakość ma adekwatną do

    Dzieki za namiar.
    Z tego co widze oprocz tego co polecasz do przstosowania przyciete sa folie
    VIKUITI produkowane przez 3M.
    Mial ktos z nimi doczynienia?

    pzdr

  • 4. Data: 2011-12-24 09:08:02
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 22-12-2011 13:29, Tmek pisze:

    > Znacie jakies pewne zrodlo, producenta ktory sprzedaje folie ktora
    > faktycznie jest gladka, przezroczysta, twarda i nie lezala tylko kolo
    > poliweglanu?

    Może szkło, np GGS?
    http://www.cameratips.com/recommendations/ggs-lcd-sc
    reen-protector
    W sieci właściwie nie ma złych opinii.

    Właśnie ściągnąłem dla siebie z Hongkongu, z przesyłką za połowę ceny w
    PL...

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie

  • 5. Data: 2011-12-24 16:23:50
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-12-24 01:11, Tmek pisze:

    >[...]
    > Z tego co widze oprocz tego co polecasz do przstosowania przyciete sa
    > folie VIKUITI produkowane przez 3M.
    > Mial ktos z nimi doczynienia?
    > [...]

    3M to firma przyzwoita, ale z foliami VIKUITI nigdy nie miałem do
    czynienia. Prawdę mówiąc od czasu, gdy po kilku niezbyt udanych foliach
    trafiłem na Brando - nie szukam niczego innego. Jak ma być
    antyrefleksyjna (akurat do aparatu antyrefleksyjnej nie polecam) to
    Brando Protector Plus, jak gładka - to Brando Ultra Clear.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)