  • Data: 2012-02-13 16:14:16
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-13 16:46, to pisze:
    > begin AL

    > W niczym mi nie przeszkadza, śmieszy mnie.

    a mnie smieszy twoja krucjata - tak jakbym kupil ta folie za twoje
    pieniadze i masz pretensje.

    > PS. Z siedzeń w aucie też folii nie zdjąłeś?

    sadze, ze ty z nimi jezdzisz (bo ja nawet pokrowcow nie uzywam mimo
    jasnej, nie skorzanej tapicerki :).
    Nawet by mi taki pomysl nie wpadl do glowy, ale widocznie znasz to z
    autopsji ;)
    - a tak nawiasem mowiac, to w ktorych autach - jak odbierasz go nowego z
    ASO - jest jeszcze folia na siedzeniach?

    --
    pozdr
    Adam (AL)