eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFocus '04, 113 tys. przebiegu, 11 tys. pln - warto od znajomego? › Re: Focus '04, 113 tys. przebiegu, 11 tys. pln - warto od znajomego?
  • Data: 2013-09-12 09:43:26
    Temat: Re: Focus '04, 113 tys. przebiegu, 11 tys. pln - warto od znajomego?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 września 2013 14:08:47 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > No tak, jasne. Ja robie ok. 15 tys./rok, czyli w 9 lat zrobilbym moze 135
    >
    > tys. Ale bywaly lata, ze przejezdzalem 10 tys., a przez pare lat nawet
    >
    > tylko 5-7 tys.
    >
    > Do kryminalu ze mna, podejrzany jestem :)

    Podejrzany znaczy że podejrzany a nie kręcony.
    Uwaga miała wątkotwórcy podpowiedzieć jak traktować ofertę i co sprawdzać.

    Też mam w okolicy auta które mają niewielki przebieg.
    I z drugiej strony spotkałem pare aut które po zakupie ujawniły że przebieg był
    przynajmniej o 30% wiekszy niz na liczniku.

    Aktualne auto kupilem jak miało 195kkm (4 latek). I przebieg był autentyczny. I
    jeżdze bezproblemowo. Ale przed zakupem miałem świadomość co biore i za ile.