  • 11. Data: 2014-09-28 16:03:03
    Temat: Re: Flyback - połączenie wejścia z wyjściem
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 27.09.2014 23:28, platformowe głupki wrote:
    > pytam Ciebie bo ten chujek mi nie powie,
    > z jakiego pdfa liczysz?

    M.in.:
    http://www.supertex.com/pdf/app_notes/AN-H13.pdf
    http://www.supertex.com/pdf/app_notes/AN-H24.pdf
    https://www.powerint.com/sites/default/files/product
    -docs/an35.pdf
    https://www.powerint.com/sites/default/files/PDFFile
    s/epr54.pdf

    Jakub Rakus

  • 12. Data: 2014-09-28 19:56:08
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 28.09.2014 00:06, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Exi?

    Nie, zastosowanie kolejowe.

    Jakub Rakus

  • 13. Data: 2014-09-28 21:22:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    Sunday, September 28, 2014, 7:56:08 PM, you wrote:

    > Nie, zastosowanie kolejowe.

    No to jeszcze nie wiesz, co to upierdliwe normy...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2014-09-28 21:42:34
    Od: d...@g...com

    użytkownik Jakub Rakus napisał:
    > Jest sobie bardzo prostacka przetwornica flyback zrobiona na 555

    Sa przetwornice viper12 i wyzsze, zrobione jak bozia kazala, co
    ma 555 lepszego od kostki za 2PLN, dlaczego dziadujesz?

  • 15. Data: 2014-09-28 22:26:48
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 28.09.2014 21:22, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > No to jeszcze nie wiesz, co to upierdliwe normy...

    Czy ja wiem, każda branża ma swoje upierdliwości. Na przykład jeśli
    chodzi o COKOLWIEK kolejowego to od niedawna mamy TSI czyli tzw.
    specyfikacje interoperacyjności, które wprowadzają pierdylion dziwnych
    wymogów, w tym konieczność badań i wystawienia papierków przez
    zewnętrzne instytucje, co oczywiście wiąże się z grubymi $$$.

    Jakub Rakus

  • 16. Data: 2014-09-28 22:30:40
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 28.09.2014 21:42, d...@g...com wrote:

    > Sa przetwornice viper12 i wyzsze, zrobione jak bozia kazala, co
    > ma 555 lepszego od kostki za 2PLN, dlaczego dziadujesz?

    Ja nie dziaduje, na 555 było zrobione x lat temu (zapewne na tyle dawno,
    że wtedy jeszcze nie do końca wiedziałem co to elektronika), dlatego
    właśnie chcę to zrobić normalnie.

    Jakub Rakus

  • 17. Data: 2014-09-28 23:30:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    Sunday, September 28, 2014, 10:26:48 PM, you wrote:

    > Czy ja wiem, każda branża ma swoje upierdliwości.

    Nie ma nic bardziej upierdliwego od Exi (atmosfery wybuchowe) :(

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2014-09-29 08:32:51
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 28.09.2014 o 23:30, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Nie ma nic bardziej upierdliwego od Exi (atmosfery wybuchowe) :(

    Robiłem urządzenia na EN50155 (tabor), EN54 (pożarowe), ATEX (wybuchowe).
    Moje wnioski są takie, że EN54 jest jednym z bardziej upierdliwych
    (mnóstwo szczegółów). ATEX natomiast najtrudniejszy technicznie - zrobić
    tak, żeby spełniało normę i jeszcze działało...

    Pozdrawiam,
    --
    Michał