eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFlukeRe: Fluke
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: grapeli23 <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Fluke
    Date: Thu, 27 Oct 2016 11:33:55 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 32
    Message-ID: <nuson3$7da$1@dont-email.me>
    References: <X...@l...net>
    <nukpsf$1e2$1@news.chmurka.net>
    <X...@l...net>
    <nuldbu$i27$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <nulhqh$unn$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nuskki$57a$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 27 Oct 2016 11:33:55 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="c21090b1c683454feba712bcd8d6d8d1"; logging-data="7594";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/YvHkq2RqWRCRjKXJj9N31dBUcKIUFha8="
    User-Agent: slrn/pre1.0.3-10 (Linux)
    Cancel-Lock: sha1:zbbJhpxRdbImytdQLkPxtuwsER8=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:707650
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 27.10.2016 Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał/a:
    > HF5BS pisze:
    >
    >>> W tej chwili większość łącz internetowych operuje z dynamicznie
    >
    > Piszemy o dwóch całkowicie różnych rzeczach. Google personalizuje
    > reklamy na wyświetlanych stronach na podstawie indywidualnie
    > gromadzonych danych. To nie żadna setna część setnej części -- jeśli
    > ktoś się żali na to, *jak* dobierane są te reklamy, to pretensje są
    > o to, że dobierane zą *zbyt dobrze*. Zdaje się, że ten wątek też się
    > od tego zaczął. Niezbyt rozumiem te pretensje, bo ja reklamy filtruję,
    > więc nie wiem nawet co by mi wyświetlali gdyby wyświetlali.
    >
    >> Mimo więc 0.01% skuteczności, zysk z tego i tak powinien okazać się
    >
    > Przy okresowym czyszczeniu sitka w filtrze pocztowym widzę, co tam się
    > dzieje. Jednego dnia potrafi przyjść kilkanaście "wyjątkowych propozycji"
    > o identycznej treści, z różnych adresów. Gdyby boty, które to wysyłają
    > jakoś ze sobą współdziałały i wysłały tylko jedną wiadomość, to szansa,
    > że ktoś nie uzna jej za bullshit byłaby wyższa. Spamerstwo mailowe to
    > faktycznie nie ta klasa, co google.
    >

    Zaraz, zaraz. Google to może decydować o wyświetlaniu reklam na swoich
    witrynach i w swoich serwisach. Nikomu nie włamują się na serwery i nie
    wstrzykują złośliwych reklam. Pretensje i żale można mieć co najwyżej do
    właścicieli i twórców owych stron, że korzystają z owych mechanizmów.
    Znam tysiące witryn które z nich nie korzystają.
    Podobnie ma się sprawa z innymi widżetami, dodatkami od Facebooka,
    Twittera, Gemiusa, dodatkami "analitycznymi", itd. Twórcy stron z nich
    korzystają bo mają z tego wymierne korzyści.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: