  • 51. Data: 2014-05-25 08:49:56
    Temat: Re: Fizykoterapia.
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-05-24 23:36, Mario pisze:

    > A czym, mają się różnić skoro nie przechodzą badań klinicznych?
    > Skutecznością? Przecież ona nie jest naukowo potwierdzona.

    Bzdury do kwadratu.
    Leki homeopatyczne przechodzą badania, a ich skuteczność jest
    potwierdzana badaniami klinicznymi.
    Mechanizm działania leków homeopatycznych jest podobny do mechanizmu
    szczepionek, których skuteczności jakoś nikt nie kwestionuje.
    Na czym polega ich działanie?
    Najogólniej mówiąc na tym, że do organizmu wprowadzana jest substancja w
    znikomej ilości, która wywołuje objawy takie same jak dana choroba. W
    ten sposób organizm zaczyna zwalczać te objawy, a przy okazji źródło
    choroby. Tak więc homeopatia nie ma nic wspólnego z szamanizmem lecz
    oddziaływaniem fizykochemicznym różnych sub stancji na nasz organizm.

    Reszty Twoich wypowiedzi nie będę komentował bo są bzdurne.

  • 52. Data: 2014-05-25 09:08:15
    Od: "paskuda03" <p...@o...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > temat.
    > Fizjoterapia, fizykoterapia, rehabilitacja to są jedne z dziedzin
    > medycyny, uznane przez naukę, których uczą w akademiach medycznych i
    > uniwersytetach.
    > Mylisz uznawaną przez medycynę fizjoterapię (fizykoterapię) ze sprzedażą
    > akwizycyjną "synchronizatorów pola elektromagnetycznego człowieka",
    > którego działania nie rozumieją nawet sami producenci :)
    > Tak więc daruj sobie dalsze, swoje komentarze, bo piszesz na temat "bajki
    > o czerwonym kapturku", a my tu piszemy o urządzeniach stosowanych przez

    Medycyna i zdrowy rozsądek kończy się tam dzie zaczynają się
    naprawdę duże pieniądze.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyrok_SN_III_CSK_73/07
    _Boiron_S.A._vs._Gregosiewicz
    Na grupie pl.misc.elektronika warto zapytać kto wierzy w działanie
    mistycznego zappera - generatora ?
    https://encrypted.google.com/webhp?hl=pl#hl=pl&q=zap
    per

    --
    paskuda03

  • 53. Data: 2014-05-25 09:28:31
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-05-25 08:49, uzytkownik wrote:
> [...]
    > Na czym polega ich działanie?
    > Najogólniej mówiąc na tym, że do organizmu wprowadzana jest substancja w

    Nie. Homeopatia polega na wierze w to że nieskończenie rozcieńczona
    (gdzie nie ma już cząsteczki substancji czynnej, 1:10^40 rozcieńczenia)
    leczy jakąs magiczną "pamięcią wody".

    Mamy tutaj dwa faile:
    a) nie ma substancji czynnej: nie ma efektu
    b) nikt nie potwierdził że woda ma pamięć

    PS. na potwierdzenie pamięci wody czeka 1 mln $ od Randiego. Walcz jesli
    masz dowody.

  • 54. Data: 2014-05-25 10:24:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "uzytkownik" <
    > Leki homeopatyczne przechodzą badania, a ich skuteczność jest potwierdzana
    > badaniami klinicznymi.
    Podaj proszę przykład takich badań, gdzie wykazanow większą skuteczność od
    placebo.

    > Najogólniej mówiąc na tym, że do organizmu wprowadzana jest substancja
    Ale tam nie ma żadnej substancji czynnej. I to sami homeopaci potwierdzają.
    Tam ma działąć pamięć wody.

    Robert

  • 55. Data: 2014-05-25 10:58:11
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-05-25 10:24, Robert Wańkowski pisze:
    > "uzytkownik" <
    > Podaj proszę przykład takich badań, gdzie wykazanow większą
    > skuteczność od placebo.

    W tym wątku nie dyskutujemy o homeopatii, ani tez o placebo, ale o
    budowie i zasadzie działania urządzeń do fizjoterapii (fizykoterapii).

    > Ale tam nie ma żadnej substancji czynnej. I to sami homeopaci
    > potwierdzają. Tam ma działąć pamięć wody.

    Poczytaj więcej na temat homeopatii, bo to co napisałeś nie jest do
    końca prawdą. Oczywiście są tacy, szarlatani, którzy piszą o pamięci
    wody, ale homeopatia pierwotnie nie miała nic wspólnego z "pamięcią
    wody". Pierwotnie homeopatia polegała na podawaniu pacjentom mocno
    rozcieńczonych substancji, które wywoływały daną chorobę lub też
    symptomy tej choroby.
    Mechanizm działania leków homeopatycznych jest podobny do działań
    szczepionek przeciwwirusowych, których prekursorem był Edward Jenner i
    które uznawane są przez obecną medycynę.

    Niestety na prawdziwej homeopatii, żeruje cała rzesza oszustów
    wciskających ludziom bajki o pamięci wody, podobnie jak rzesza oszustów
    sprzedających "synchronizatory biomolekularnego pola
    elektromagnetycznego człowieka" pod przykrywką "fizjo czy
    fizykoterapii", z którą nie ma to nic wspólnego.

  • 56. Data: 2014-05-25 11:34:42
    Od: l...@g...com

    użytkownik bartekltg napisał:

    > NFZ z jakiegoś powodu jednak to finansuje, a homeopatii
    > i egzorcyzmów nie. Ale co ta ferromegnetycznego w kolanie
    > mamy? Hemoglobinę?
    >
    > pzdr
    > bartekltg

    http://www.youtube.com/watch?v=A1vyB-O5i6E

    Tylko nie wiem czy 10 tesli to duzo czy malo, jak zaba lata - chyba duzo:)

    Nie wiem tylko na ile wniknie laser CO2 wglab tkanki.

  • 57. Data: 2014-05-25 11:35:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "uzytkownik" <a...@s...pl> wrote in message
    > W tym wątku nie dyskutujemy o homeopatii,
    Dobra, dobra... nie moderuj :-)

    > Niestety na prawdziwej homeopatii,
    To jaki preparat homeopatyczny jest tym prawdziwym? Podaj nazwę. Bo np.
    Oscillococcinum sam zaliczyłeś do szarlatanerii.

    Przytoczyłeś dla uwiarygodnienia metody homeopatii odkrywcę szczepionek :-(.
    Nie ma potwierdzonych badań, że h. działa jak szczepionka.

    Robert

  • 58. Data: 2014-05-25 11:54:01
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > NFZ z jakiegoś powodu jednak to finansuje, a homeopatii
    > i egzorcyzmów nie. Ale co ta ferromegnetycznego w kolanie
    > mamy? Hemoglobinę?

    Działa, nie działa, placebo czy inne cholerstwo, ale skręcona moooocno
    stopa traktowana polem elektromagnetycznym nie daje żadnych objawów, a
    ta lekko skręcona do dzisiaj daje o sobie znać.
    Przem

  • 59. Data: 2014-05-25 11:57:26
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-05-25 11:35, Robert Wańkowski pisze:

> [...]
    >
    > Przytoczyłeś dla uwiarygodnienia metody homeopatii odkrywcę
    > szczepionek :-(. Nie ma potwierdzonych badań, że h. działa jak

    Ja niczego nie uwiarygadniam, bo homeopatia mi "totalnie zwisa i
    powiewa". Nie odnoszę się do konkretnych preparatów, z których jedne są
    prawdziwymi lekami homeopatycznymi, a inne metodą na zarabianie. Nie
    dyskutuję o konkretnym leku czy paraleku lecz o prawdziwej homeopatii,
    której niesłusznie niektórzy przypisują zasadę działania niepotwierdzoną
    naukowo jak choćby "pamięć wody".

    A co do badań. Jakie masz tu doświadczenie? Jesteś medykiem? Jesteś
    naukowcem badającym leki?
    Jak widać niektórzy na tej grupie mają problemy ze zrozumieniem, bo
    autor pytał o sposób działania konkretnych urządzeń stosowanych i
    uznawanych przez medycynę konwencjonalną, a ci grupowicze jako dowód, że
    to nie działa, przedstawiają działania szarlatanów, które nie mają nic
    wspólnego z urządzeniami, których dotyczy dyskusja.

  • 60. Data: 2014-05-25 12:15:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "uzytkownik"
    > Ja niczego nie uwiarygadniam,[...]
    > A co do badań. Jakie masz tu doświadczenie?

    Żadne, ale czytając o h. nie ma wiarygodnych inforamacj za. Są wiarygodne
    przeciw.
    A Ty piszesz o jakiejś prawdziwej H. która działa. I znowu przytoczyłeś dla
    uwiarygodnienia informację, że ta prawdziwa H. leczy małymi dawkami
    substancj wywołującą chorobę. I w tej H. też tego czynnego specyfiku nie ma.

    Nie wiem skąd bierze się u Ciebie przekoanie za. Z tego, że napisano gdzieś,
    że działa? Dla mnie to za mało.

    Robert