-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: wchpikus <w...@w...wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
Date: Mon, 14 Oct 2013 13:35:56 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <l3gkus$v4e$4@node1.news.atman.pl>
References: <l367cm$47h$3@node1.news.atman.pl>
<5256a53f$0$14837$65785112@news.neostrada.pl>
<l368tp$625$1@node1.news.atman.pl> <17jco5yfytd5n$.dlg@myjk.org>
<525bd31e$0$29766$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
NNTP-Posting-Host: 91.230.58.65
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1381750556 31886 91.230.58.65 (14 Oct 2013 11:35:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Oct 2013 11:35:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.0.1
In-Reply-To: <1...@m...org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507480
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-10-14 13:30, Myjk pisze:
> Mon, 14 Oct 2013 13:18:53 +0200, J.F
>
>> O co chodzi z tym rozrzedzaniem oleju ?
>> Czemu sie rozrzedza i ktoredy ?
>
> Jest to wynik dodawania większej dawki paliwa potrzebnej do wypalenia
> filtra. DPF w przeciwieństwie do FAP (wspomaganego płynem EOLYS) potrzebuje
> osiągnąć temperaturę 550 sC aby dokonać przepalenia. To wiąże się z dużo
> dłuższą i większą fazą wtrysku naddatku paliwa. W wyniku tego dużo większa
> część paliwa spływa po ściankach tłoka i miesza się z olejem powodując jego
> przyrost.
>
Przed chwila napisales:
"Ja ci z kolei pisałem, że bzdury z serwisu łykasz -- a łykasz, bo tak ci
jest akurat wygodniej -- a Ty ciągle swoje. Zatkany filtr DPF nie ma
ŻADNEGO, podkreślam, _ŻADNEGO_ wpłwu na rozbieganie się silnika."
Wiec juz zmieniasz zdanie?
Następne wpisy z tego wątku
- 14.10.13 13:42 p...@g...com
- 14.10.13 13:47 Myjk
- 14.10.13 13:57 p...@g...com
- 14.10.13 13:59 AZ
- 14.10.13 14:02 wchpikus
- 14.10.13 14:04 masti
- 14.10.13 14:04 p...@g...com
- 14.10.13 14:08 AZ
- 14.10.13 14:08 p...@g...com
- 14.10.13 14:10 masti
- 14.10.13 14:13 AZ
- 14.10.13 14:16 masti
- 14.10.13 14:24 Myjk
- 14.10.13 14:29 p...@g...com
- 14.10.13 14:34 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=