    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <l38n88$nm6$1@node1.news.atman.pl> <l38onf$h2b$1@node2.news.atman.pl>
    <tjciuhbddipr$.dlg@myjk.org> <l38pgi$ql0$2@node1.news.atman.pl>
    <1tguc6dfhtyy9$.dlg@myjk.org> <l39lkk$dgt$1@news.dialog.net.pl>
    <l39pi4$fam$1@news.dialog.net.pl> <l3c3gv$f78$1@news.dialog.net.pl>
    <5259b527$0$29768$65785112@news.neostrada.pl>
    <l3cf75$kdq$1@news.dialog.net.pl>
    <0...@g...com>
    <ory10vmfcp52.1vy6426z2l7jp$.dlg@40tude.net>
    <525a61f6$0$29754$65785112@news.neostrada.pl>
    <kbu376wkxrbl$.1pj4n7tzkq9dz.dlg@40tude.net>
    <525a99b2$0$29752$65785112@news.neostrada.pl>
    <cbvx1eu8eamz$.1bhqneaglgnco.dlg@40tude.net>
    <l3e8cr$dlh$1@news.dialog.net.pl> <1beu3dc4mo29y$.dlg@myjk.org>
    <l3gh38$r5r$3@node1.news.atman.pl>
    Date: Mon, 14 Oct 2013 13:19:16 +0200

    Mon, 14 Oct 2013 12:30:00 +0200, wchpikus

    > Jasne, oczywiscie Ty masz lepsze rozeznanie w tych modelach niz goscie
    > co od wielu lat siedza tylko w Volvo..apropo, byli pracownicy Volvo.

    Pisze się "a propos" -- abstrahując jednak od tego małego szczegółu o
    niczym to nie świadczy. Nie raz i nie dwa wykazywano pracownikom ASO, że
    mają małe pojęcie -- bo zazwyczaj się z takimi przypadkami nie spotykają, a
    niewielu jest takich mechaników ASO, co poszerzają swoją wiedzę poza bramą
    serwisu.

    To z prostej przyczyny, wbrew pozorom takie rozbieganie silnika nie jest
    wcale częste, przyczyn może być parę, a jednoznaczne stwierdzenie co
    zawiodło przy towarzyszącej temu zjawisku dewastacji elementów, praktycznie
    niemożliwe -- chyba że mają szklaną kulę.

    > Dziwne masz podejscie, tlumaczylem juz kto ma obowiazek udowadniac, jak
    > masz inne zdanie podaj przepis lub jakis przyklad, gdzie kupujacy musial
    > cos udowadniac.

    On będzie musiał udowdnić, jak ty podasz mu co ma udowodnić. Jak podasz mu
    to tak jak nam tutaj, to się bardzo szybko z tego wymiga -- i dobrze.

    > To tez tylko twoje zdanie.
    > PIsalem ze rozbieganie jest koncowym efektem, Ty ciagle swoje:/

    Ja ci z kolei pisałem, że bzdury z serwisu łykasz -- a łykasz, bo tak ci
    jest akurat wygodniej -- a Ty ciągle swoje. Zatkany filtr DPF nie ma
    ŻADNEGO, podkreślam, _ŻADNEGO_ wpłwu na rozbieganie się silnika.

    > Jasne, wszystko jest bez sensu, Po Twoich wypowiedziach wnioskuje ze
    > opierasz je tylko na swoim zdaniu a argumentacja jest "tak bo tak"...

    Ja się opieram na logice i na poszanowaniu drugiego człowieka. Szukanie na
    siłę problemu żeby sobie kieszeń uratować, jest dla mnie jakieś takie
    niemęskie. Jak już pisałem, staram się też postawić na miejscu sprzedawcy.

    Nie życzyłbym sobie, aby ktoś po 10 tys. km przejechanych odkupionym
    odemnie samochodzie, który był w stanie normalnego użytkowania i bez
    żadnych wad, zakładał mi sprawę w sądzie, zarzucał celowe działanie na
    szkodę kupującego i mnie obciążał kosztami własnych zaniedbań i uszkodzeń w
    samochodzie.

    --
    Pozdor Myjk