eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFitr dpf-fap-rekojmiaRe: Fitr dpf-fap-rekojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
    highwinds-media.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.iad.highwinds-media.com
    !npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-med
    ia.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
    -01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <l367cm$47h$3@node1.news.atman.pl>
    <5256a53f$0$14837$65785112@news.neostrada.pl>
    <l369e7$6hh$1@node1.news.atman.pl> <5...@o...eu>
    <l38c11$b5d$1@node1.news.atman.pl> <vvc4dio5dfmr$.dlg@myjk.org>
    <l38cu7$4mq$1@node2.news.atman.pl> <x...@m...org>
    <l38do2$d6c$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Fri, 11 Oct 2013 11:14:54 +0200
    Message-ID: <1jm4yzigy7abe$.dlg@myjk.org>
    Lines: 41
    NNTP-Posting-Host: 83.13.244.130
    X-Trace: 1381482905 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 29747 83.13.244.130:49253
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3722774232
    X-Received-Bytes: 3014
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506979
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 11 Oct 2013 10:43:46 +0200, wchpikus

    > To ile razy byl sprawdzany nie ma znaczenia,
    > ale byl i nie zostalo zauwazone by cos sie dzialo nie tak.

    Zatem dopuść do siebie fakt, że przepełnienie oleju nie musiało być
    przyczyną rozbiegania silnika.

    > Oczywiscie uzytkownik mogl to przeoczyc, ale to nie oznacza ze jesli
    > przelewal, to jesli to robil zaraz po zakupie (jak pisalem olej byl
    > wymieniany) to usterka musiala byc juz w aucie obecna.

    Jeśli nie przelewał od początku, to nie ma możliwości aby usterka była
    obecna. Przelewanie ON do oleju silnikowego odbywa się najczęściej w dwóch
    przypadkach: lejących wtrysków (co ujawniłoby się odrazu nie tylko
    przybywaniem oleju, ale także a może przedewszystkim notorycznym
    zapychaniem filtra) lub bardzo częstym, i nie dokańczanym procesem
    przepalania DPF (co z kolei jest zazwyczaj wynikiem krótkich odcinków
    przebywanych przez pojazd, lub częstym postojem w korkach -- ale tu też
    odezwałby się pierwszy filtr DPF zanim doszłoby do tak skrajnego
    przepełnienia mieszanki).

    > Jestes rzeczoznawca, ze twierdzisz ze to wina uzytkownika czy to Tylko
    > twoje zdanie?

    Oczywiście, że to tylko moje zdanie. Opieram je na swojej wiedzy o tym
    elemencie i na tym co opisujesz.

    > Ja nie szukam winnych

    Inaczej to wygląda z mojej perspektywy. Co więcej, z grona winnych od
    startu został wykluczony użytkownik -- a statystycznie to właśnie
    użytkownik doprowadza najczęściej do awarii urządzeń którymi się posługuje.

    > Tutaj masz zatarcie silnika, ktore nie da sie przewidziec przez uzytkownika.

    Ale może być wynikiem działania użytkownika. Samochód to nie jest cep --
    choć i cep można przecież zepsuć.

    --
    Pozdor Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: