  • Data: 2003-11-11 18:13:59
    Temat: Re: Firma domeny.org
    Od: MSZ <m...@k...pmp.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-11-10 04:21, Maciej Bebenek napisal(a):

    > Z wielu powodow.
    > Po pierwsze - faktura VAT. Malo ktory ksiegowy w "zwyklej" firmie
    > zrozumie, o co chodzi z platnoscia karta, e-mailowana faktura itepe.

    Jest takie coś jak rozliczenie kosztów na podstawie oświadczenia. Tego
    księgowi też nie lubią, ale znają. Poza tym, pracownikowi można kasę zwrócić
    na dziesiątki sposobów. Problem dostać czysty blankiet rachunku od taryfiarza?

    Jest sens walczyć o 7% od 40 zł? Nie przy takim ryzyku...

    > Po drugie - nieswiadomosc spoleczenstwa.

    To chyba główny...

    > Po trzecie - tzw. uslugi dodane, chociazby ten nieszczesny DNS.

    Firmy sprzedające domeny po 9 usd dodają to za darmo. Owszem, tylko A/NS/MX
    ale większości ludzi to całkowicie wystarcza.

    > Jest w .pl taka firma, ktora uprawia ten biznes od lat. Ceny ma od 650
    > zl (com.pl) do 780 (.com, .net, .org) I naprawde ma duzo klientow
    > ;-)

    Drogo bierze, ale jeśli to ta sama, o której ja myślę, to przynajmniej nie
    kantuje.

    --
    M.S.Z. # Niezależnie od tego, jak wielki jest
    Mechanical # twój sukces, czy jak tragiczna klęska,