eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFirma Epson i potyczki z drukarką...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 126

  • 11. Data: 2013-05-30 10:58:20
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Zbych" napisał:

    >> Ale co moze robic zle, jesli nowa drukarke rozpakowuje i z menu
    >> wybiera wydruk testowy ?
    >>
    >> Przeczytac instrukcje rozpakowywania ?
    >
    > A czemu nie? Może zapomniał odkleić jakąś naklejkę/zabezpieczenie
    > dyszy/kartridża? Albo zostały resztki kleju po takiej naklejce?

    I w tej - cytuję: "kupionej w grudniu" również?
    Chociaż trzeba wziąć poprawkę na to, że to Pszemol... ;->

    JoteR


  • 12. Data: 2013-05-30 10:59:18
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>


    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ko6jp3$tic$1@usenet.news.interia.pl...
    > I za kazdym, k'wa za kazdym razem rozpoczynala sie sekwencja pytan:
    > -Did you connect the power supply...

    Jakoś tak mi się kojarzy z sugestią opa kablówki, czy innego netu, o
    przeinstalowaniu systemu... Choćby problem polegał na braku synchronizacji
    modemu.

    > Kazdy dzwoniacy, chocby zglaszal wczesniej propozycje modyfikacji
    > wykorzystane w pozniejszych modelach, to i tak dostanie sekwencje pytan do
    > blondyny. Na koniec i tak ich "pomoc" byla o kant d* potluc.

    Czyli chyba jakaś ogólnoświatowa tendencja, zresztą nie tylko chyba wśród
    serwisów i nie tylko w kapitaliźmie...
    Nieżyjąca już znajoma miała autystyczną córkę. Poszła z nią do lekarza
    (chyba ze 4 dychy temu to było) i "Panie doktorze, moja córka NIE MÓWI)"
    (wyróżniłem istotną część składnika tematu). Odpowiedź doktora łatwo
    przewidzieć - "Kiedy córka pierwszy raz powiedziała mama?" -"panie doktorze,
    moja córa W OGÓLE NIE MÓWI" -"kiedy po raz pierwszy powiedziała tata?"...
    Dopiero jak wsiadła na lekarza, ten się "obudził". Tematy niby tak
    odległe... A jakoś tak wydały mi się podobne... NIE SŁUCHAJĄ, CO SIĘ DO NICH
    MÓWI. A potem płacz, bo pacjent "zszedł", czy to człowiek, czy źle
    potraktowane urządzenie...

    --
    Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
    ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
    Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
    i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.


  • 13. Data: 2013-05-30 11:02:21
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1of9c52uqud62$.3n8o558gg6tb$.dlg@40tude.net...
    (...)
    > Podobnie nawiasem mowiac w windows - bywa tam taki przycisk
    > "troubleshooting". Pomogl wam kiedys ?

    Mooże raz, moooooże dwa... Szczytem był help do Outlook Express 4, jeszcze
    jak miałem W98 nie-SE. Krótko - nic z helpa nie zgadzało się z programem,
    kłopot był i musiałem go rozwiązać po omacku. Udało się. Gdybym wtedy miał
    drukarkę do swego PC, to bym ten help wydrukował i poszedł piechotą do
    "pokoju cioci", a tam wiadomo co, uważałbym tylko, by się nie pokaleczyć.

    --
    Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
    ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
    Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
    i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.


  • 14. Data: 2013-05-30 11:29:53
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On May 30, 10:59 am, "Anerys" <s...@s...pl> wrote:
    > Jakoś tak mi się kojarzy z sugestią opa kablówki, czy innego netu, o
    > przeinstalowaniu systemu... Choćby problem polegał na braku synchronizacji
    > modemu.

    To jest bardzo dobre rozwiązanie, ma się wtedy namolnego klienta z
    głowy przynajmniej na parę godzin. ;)
    A w międzyczasie naprawią u siebie, modem się połączy i włala,
    działa. :>

    L.


  • 15. Data: 2013-05-30 12:00:40
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    W laserowej oki byla opcja oszczedzania tonera, drukowalo co druga
    linie, w atramentowe nie spotkalem takiej funkcji dajacej taki efekt.
    Do epsonow wlewalem samodzielnie przygotowane badziewie, nigdy nie
    bylo problemow. Tylko ze nigdy to nie byly drukarki najtansze z
    mozliwych.


  • 16. Data: 2013-05-30 12:12:49
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-30 12:00, Leming Show pisze:
    > Do epsonow wlewalem samodzielnie przygotowane badziewie, nigdy nie
    > bylo problemow.

    A jak resetowałeś chipy?


    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$


  • 17. Data: 2013-05-30 13:03:50
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-05-30 12:00, Leming Show pisze:
    > W laserowej oki byla opcja oszczedzania tonera, drukowalo co druga
    > linie, w atramentowe nie spotkalem takiej funkcji dajacej taki efekt.
    > Do epsonow wlewalem samodzielnie przygotowane badziewie, nigdy nie
    > bylo problemow. Tylko ze nigdy to nie byly drukarki najtansze z
    > mozliwych.
    >
    To może wrzucisz na wszystkie grupy linka do YouTube

    --




  • 18. Data: 2013-05-30 13:43:42
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>


    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ko6jp3$tic$1@usenet.news.interia.pl...
    > Powitanko,
    >
    >> Dzwonię dziś trzeci raz
    >
    > Eh, wzruszylem sie. Pracowalem kiedys jako serwis drukarek Fargo do kart
    > ID. Generalnie po dzwiekach wydawanych przez drukarke bylem w stanie
    > zdiagnozowac ja przez telefon. Bylo tam tyle silniczkow, przekladni itp,
    > ze znalem "melodie" kazdego problemu. Czasem jednak bywalo cos
    > nietypowego, service manual tego nie obejmowal, nic nie moglem
    > wykombinowac dluzszy czas, wiec musialem sie kontaktowac z ich serwisem. I
    > za kazdym, k'wa za kazdym razem rozpoczynala sie sekwencja pytan:
    > -Did you connect the power supply...
    > Kazdy dzwoniacy, chocby zglaszal wczesniej propozycje modyfikacji
    > wykorzystane w pozniejszych modelach, to i tak dostanie sekwencje pytan do
    > blondyny. Na koniec i tak ich "pomoc" byla o kant d* potluc.

    Standard. To jest tak jak tankujesz paliwo, idziesz do kasy i mówisz że
    prosisz paragon a gość i tak musi powiedzieć
    "Paragon czy faktura? Polecam płyn do spryskiwaczy..."
    bo ma tak odgórnie nakazane. Nie wiem czy ktoś siedzący za biurkiem
    w centrali kto wymyślił te procedury używa mózgu.
    W servicedeskach IT mają tzw. script czyli standardowy zestaw pytań
    który muszą zadać dzwoniącemu i dopiero można przekazać sprawę
    na II linię wsparcia. Ale tam ma to uzasadnienie, bo 90% problemów
    rozwiązuje restart maszyny i o to zapytać trzeba, choć userzy nawet
    i w tym wypadku potrafią kłamać myśląc że coś to zmieni.

    Pozdr. TC


  • 19. Data: 2013-05-30 16:19:46
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-05-30 09:13, Desoft pisze:
    > Miałem podobny przypadek daaaawno. Nowa drukarka nie drukowała w kolorze.
    > Okazało się że winny był bios PCeta.
    > Napisałeś że stało się to już podczas używania drukarki, ale myślę że
    > trop jest chyba dobry.
    > Sprawdź na innym komputerze

    Mało nie spadłem z fotela... dawno już takiej bzdury nie czytałem ;) Kto
    Ci to powiedział, konsultant na infolinii?

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu
    nie klikam w to: tvn24.pl*gazeta.pl


  • 20. Data: 2013-05-30 23:36:12
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-30 16:19, TOMASZEK pisze:
    > W dniu 2013-05-30 09:13, Desoft pisze:
    >> Sprawdź na innym komputerze
    >
    > Mało nie spadłem z fotela... dawno już takiej bzdury nie czytałem ;)

    A ja bym jednak polecał zainstalować sterowniki i dokonać wydruku
    inicjującego jednak z komputera.
    Oczywiście można wnioskować, że skoro kolory idą, to czarny też
    powinien, ale często jakaś błahostka decyduje o problemie.
    No a znając Pszemola, to pewnie z Maca drukował... ;)


    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 10 ... 13


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: