    From: Maciej Łebkowski <m...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Firefoxy przyprzedziły IE
    Date: Fri, 03 Apr 2009 13:42:53 +0200

    Dnia 03-04-2009 o 09:51:29 Grzegorz Staniak <g...@w...pl> napisał(a):

    > IMVHO Google będzie dążył do zintegrowania Chrome ze swoimi serwisami,
    > w tym Google Gears i Google App Engine. Jeśli pojawi się w nim środowisko
    > deweloperskie pozwalające lekko, łatwo i przyjemnie pisać aplikacje
    > pod infrastrukturę Google, to reszta będzie miała drugorzędne znaczenie.

    Patrząc na "sukces" flocka zintegorowanego z wieloma serwisami,
    jakoś nie stawiałbym, że to będą posunięcia, które zapewnią chrome
    popularnść. Użytkowników Operze nie odbierze. Miłośników wtyczek
    firefoksowi również. Pewnie będzie miał coś do powiedzenie na rynku
    osób typu "wszystko jedno, syn mi kazał zmienić niebieskie e na
    pomarańczowego lisa", etc.

    Dopóki nie będzie miało wtyczek lub mega funkcjonalności, nie
    odbierze userow Fx, Operze, Safari. Dopóki się nie zintegruje
    z systemem, nie odbierze userów Safari/OSX. I tak dalej.
    --
    Maciej Łebkowski