  • Data: 2010-07-08 09:28:50
    Temat: Re: Fire Fox nie chce mi nagle zapamiętywać haseł
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i12ouo$i1b$1@inews.gazeta.pl...

    > Miałem problem z Google, pisałem o tym do Bugzilii ale nie chcą uznać błędu, piszą
    że to po stronie Google a ja bym chciał aby a
    > menadżerze haseł można było nowe dodać a nie tylko usuwać. Zainstalowałem dlateog
    dodatek LastPass.

    No jednym słowem mamy 20 lat kompów osobistych, procesory 12-wątkowe, 16giga ramu, 3
    terowe twardziele

    i do dziś podstawowe oprogramowanie, na którym każdy spędza dziennie średnio min.
    kilkadziesiąt minut, jest mocno niedopracowane
    !!!!! Także coś tu w tym przemyśle wyraźnie nie gra, bo główne programy nie mogą być
    fuszerką a jednak są, zresztą uciekłem do FF z
    opery bo tam to dopiero było błędów.

    Arek