  • 31. Data: 2009-03-22 21:53:45
    Temat: Re: Finalny IE8 i narzedzie deweloperskie
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Znaczy sie co przeklamuje ? To ze system jest zainstalowany na
    > wirtualnej maszynie powoduje przeklamywanie renderowania strony WWW?
    >
    > Jakos mi ciezko uwierzyc w to.

    No, niestety nie zawsze dziala poprawnie ten DX'owy opacity filter,
    pamietaj ze VPC ma TYLKO Trio64, jesli wykorzystujesz jsowe pngfixy
    i skomplikowane box-modele, to niestety zaczynaja sie schody. Wtedy sie
    zwyklem przepinac na W2000, ale tam z kolei predkosc dzialania wielu
    rzeczy (maszyna akurat stoi na P3@700) jest masakryczna.

    I ja nie pisze o jednym malym pliczku PNG ale np o 60 elementach,
    wymagajacych naraz obslugi bledu z kanalem alfa przez JS. I niestety,
    musi to byc wszystko client-side.

    Dzisiaj sciagnalem VHD z IE8 (sprzed 3 dni) i jestem jak na razie
    zalamany, iloscia pierdolenia sie, jakie mnie czeka w nadchodzacych
    dniach, w zwiazku z CSS. Nie pisze na szczescie o typowych stronach,
    ale o interfejsach aplikacji, zaczynam sie jednak przekonywac do powrotu
    do tabelek, jesli chodzi o intranetowe sprawy.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 32. Data: 2009-03-24 07:34:30
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 22-03-2009 o 17:42:21 Marek <m...@s...interia.pl> napisał(a):

    [...]
    > snifera. Dla webmastera niededykowane snifery nie ułatwiają pracy.

    Eeee, a Fiddler2? Nie wiem co potrzeba dokładnie, ale to chyba
    najlepsza z darmowych propozycji pod windowsem.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 33. Data: 2009-03-24 20:27:24
    Od: Sawi <s...@l...atzc.op>

    rezist.com pisze:

    > No, niestety nie zawsze dziala poprawnie ten DX'owy opacity filter,
    > pamietaj ze VPC ma TYLKO Trio64, jesli wykorzystujesz jsowe pngfixy
    > i skomplikowane box-modele, to niestety zaczynaja sie schody.

    No tak - ale to nie jest kwestia tego, ze to VPC, tylko kwestia
    karty graficznej i tak samo byloby na fizycznej maszynie z ta karta ;)

    Ja pracuje na codzien z VPC - co prawda mnie bardziej interesuje
    czesc serwerowa, ale poki co zaden z webdeveloperow nie skarzyl
    mi sie na takie problemy.

    --
    Pozdrawiam,
    Sawi