  • 21. Data: 2009-03-22 09:59:02
    Temat: Re: Finalny IE8 i narzedzie deweloperskie
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    BuKoX pisze:

    > Własnych doświadczeń i wypowiedzi grupowiczów.

    no to masz naprawde powazny dowód ;)
    To jest ssanie z palca....

    TornadoTN (Tomek N.) --> http://www.tomek.net.pl

  • 22. Data: 2009-03-22 10:31:17
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 22-03-2009 o 10:59:02 TornadoTN - (Tomek N.) <t...@d...net.pl> napisał(a):

    > no to masz naprawde powazny dowód ;)
    > To jest ssanie z palca....

    Wystarczy odrobinę poszukać, aby się przekonać, że faktycznie
    występują różnice... No, chyba że to zbiorowa halucynacja.
    http://tredosoft.com/IE7_standalone#comment-2395
    http://friendlybit.com/css/transparent-pngs-and-ie6-
    standalone/
    http://justaddwater.dk/2006/09/28/all-ie-browsers-st
    andalone-on-same-pc/#comment-35707

    i tak dalej.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 23. Data: 2009-03-22 11:05:22
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    Maciej Łebkowski pisze:

    > Wystarczy odrobinę poszukać, aby się przekonać, że faktycznie
    > występują różnice... No, chyba że to zbiorowa halucynacja.
    > http://tredosoft.com/IE7_standalone#comment-2395

    ok, ale w IE Tester dziala pokazywanie wersji prawidlowo, dalszych nie
    sprawdzalem, ale sadze ze tez bedzie dobrze....
    Chodzi o to, ze BaKoX nie sprawdzil jak dziala IETester....
    Nie są to wersje standalone....

  • 24. Data: 2009-03-22 11:09:00
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    TornadoTN - (Tomek N.) pisze:

    standalone/

    Transparent tez dobrze dziala w IE 6 (IE Tester), czyli nie dziala bez
    hacków... :D

  • 25. Data: 2009-03-22 11:57:46
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Piszesz o IE Developer Toolbar?

    Nooo... dokładnie.
    Przy okazji: czy zauważyłeś jakieś cenne dla developerów różnice w działaniu
    nowego narzędzia? Mi osobiście brakuje tego co jes w FF i Firebugu: podglądu
    komunikacji z serwerem. Przykładowo gdy uruchamiam jakiegoś Flasha łączącego
    się w tle z serwerem to nie mogę w IE namierzyć problemów ewentualnych. Nie
    wiem jak sprawdzić czy Flash w ogóle próbował się łączyć i jaką odpowiedź
    dostał. Wtedy uruchamiam FF i robię to tam. Trochę bez sensu jest ta
    konieczność przełączania się.

  • 26. Data: 2009-03-22 13:28:41
    Od: BuKoX <b...@g...pl>

    Marek pisze:

> [...]
    > ogóle próbował się łączyć i jaką odpowiedź dostał. Wtedy uruchamiam FF i
    > robię to tam. Trochę bez sensu jest ta konieczność przełączania się.

    IE Dev Toolbar jest zdecydowanie mniej funkcjonalny w porównaniu do
    nowego narzędzia. Fakt, że brakuje mu funkcji z FireBug'a ale i tak
    uważam, że to duży krok naprzód.

    pozdrawiam...

    --
    __ __
    |__\\ | || |_// / \\ \_// http://bukox.pl | http://bukox.net

  • 27. Data: 2009-03-22 14:34:40
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    BuKoX pisze:
    > IE Dev Toolbar jest zdecydowanie mniej funkcjonalny w porównaniu do
    > nowego narzędzia. Fakt, że brakuje mu funkcji z FireBug'a ale i tak
    > uważam, że to duży krok naprzód.

    Ładnie koloruje skrypt :-) Tak serio, to MS zawsze bił na głowę
    konkurencję pod względem możliwości debugowania skryptu. Tyle, że nie
    dla wszystkich, tylko posiadaczy VS. Firebug za to wyznaczył nowy trend,
    bo te wszystkie rzeczy zintegrował z browserem. Amatorzy, jak nie mają
    wszystkiego w kupie pod ikonką, to się gubią (BTW Marek - odpal sobie
    jakiegoś sniffera, chociażby Wiresharka). I to trzeba cenić.

    artur

  • 28. Data: 2009-03-22 16:35:29
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > IE Dev Toolbar jest zdecydowanie mniej funkcjonalny w porównaniu do
    > nowego narzędzia.

    A co w nim jest nowego? Szczerze mówiąc poza kolorowaniem skryptu nie widzę
    istotnych zmian.

  • 29. Data: 2009-03-22 16:42:21
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    >(BTW Marek - odpal sobie jakiegoś sniffera, chociażby Wiresharka). I to
    >trzeba cenić.

    Używam Microsoft Network Monitora. Kiedyś próbowałem innych lecz produkt M$
    chyba największe możliwości oferuje pod względem łatwości monitorowania
    określonych pakietów. Jednakże żaden ze sniferów nie pokaże mi w sposób
    błyskawiczny jaki obrazek nie załadował się i dlaczego, czy Flash na stronie
    próbował nawiązać połączenie, czy nie. Szczerze mówiąc nie mam czasu bawić
    się sniferami. W Firebugu zdiagnozowanie problemu trwa tyle co uruchamianie
    snifera. Dla webmastera niededykowane snifery nie ułatwiają pracy.

  • 30. Data: 2009-03-22 19:53:13
    Od: Sawi <s...@l...atzc.op>

    rezist.com pisze:

    > ja nawet pojde dalej, VPC przestalo mi wystarczac bo tez czasem
    > przeklamuje

    Znaczy sie co przeklamuje ? To ze system jest zainstalowany na
    wirtualnej maszynie powoduje przeklamywanie renderowania strony WWW?

    Jakos mi ciezko uwierzyc w to.

    --
    Pozdrawiam,
    Sawi