    From: "Ivam" <f...@-...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Date: Tue, 7 Jul 2009 22:57:07 +0200
    <4a49b416$1@news.home.net.pl> <h2cda8$8qr$2@inews.gazeta.pl>
    <g8nlhwk91xjv$.1ayxwnq2vk3lo.dlg@40tude.net>
    <2...@i...community>
    <h2d144$7ii$1@news.onet.pl> <h2dqfr$ndt$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h2f0hv$rrc$1@news.task.gda.pl> <h2g90l$9jj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2hl6c$5dr$1@news.task.gda.pl> <h2hm0r$rca$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h2hoqq$e1t$1@news.task.gda.pl> <h2ihbs$hk9$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2kbbd$puc$1@news.task.gda.pl> <h2kie3$dta$1@inews.gazeta.pl>
    <h2knjb$53i$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h2kpa5$lc2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2kpmv$m1a$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2kpet$97a$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h2krjh$oou$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2vsri$oa2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h3038q$9nc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h30489$btl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h304cj$c80$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote in message
    news:h3093b$mg8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Wśród księży pewnie jeden na milion jest rzeczywiście z powołania a nie
    > dla kasy.

    Chyba na 10 milionow, albo i na miliard;)

    > Natomiast wizerunek policjanta w mojej głowie ukształtował się od lat. Już
    > jako mały dzieciak widywałem bardzo często, wtedy jeszcze milicjantów, w
    > mundurach, pijanych.

    Nie wiem, nie pamietam tych czasow za dobrze;)

    > Teraz widuję często policjantów pijanych, często w mundurach.

    Gdzie?! Autentycznie, mi poza TV sie nie zdazylo.

    > Mam taką pracę, że mam wielu nibykolegów policjantów,

    Poborca skarbowy/komornik? :>

    Taki zarcik, bo moj ojciec swego czasu taki zawod wykonywal i mial dosc
    sporo kontaktow z miskami (zajecie mienia musialo sie odbywac przy policji).
    O "wczorajszym" wspominal raz czy dwa. Byc moze nawet ktorys nie byl
    wczorajszy tylko od rana "dzisiejszy", ale nie zdazalo sie to zbyt czesto.

    Stad moje zdziwienie.

    > (...) wyłudzić pewne dobra materialne:-) Tak to nazwijmy.

    Np. w drogowce standard;)

    > Poza tym wystarczy włączyć TV, tam ciągle produkują się rzecznicy różnych
    > komend tłumacząc się za idotyczne działania swoich kolegów.

    Wiesz, w TV wszystko jest troche inaczej - chodzi o to, zeby ludzie
    ogladali, a nie zeby to mialo tresc sensowna. Kiedys czytalem w jakiejs
    madrej ksiazce, ze w spoleczenstwie wiejskim wszystkie wiadomosci (podawane
    w programach informacyjnych) rozumie tylko ~10%, a w miastach ~50%.

    > Kiedyś w TV widziałem rzecznika jednej z komend jak tłumaczył maluczkim
    > jak to jest niegrzecznie jeździć po alkoholu, ile to wypadków itd.

    A co! Mial tlumaczyc:
    "Ludzie pijcie i jezdzijcie! Sam tak robie, wiec nic nie szkodzi!" ?

    Gildor swego czasu mial ciekawy tekst w stopce:
    "nie czyn jak ja czynie, tylko jak nauczam" - wiele madrosci w tym tekscie
    (wbrew pozorom) jest

    > Tak się trafiło, że tego samego dnia wieczorem byłem na imprezie na której
    > był ten człowiek i alkohol. Nawalił się jak szpadel. Do domu pojechał
    > swoim prywatnym samochodem, oczywiście za kierownicą...

    Zadzwonil ktos na 997? Serio pytam, bo czesto spotykam sie z totalna
    obojetnoscia spoleczenstwa.

    > Pewnie dlatego, że jak wcześniej napisałem, nie znam normalnego policjanta
    > w Polsce.

    Moja siostra ma sasiada miska, ktory jest spoko kolesiem, nie bije zony, nie
    chleje, nie jezdzi po pijaku - ale koles od dziecka o niczym innym nie
    marzyl, tylko zeby zostac polcjantem.

    To w sumie jedyny policjant, ktorego znam, a nie tylko widuje.

    > Nawet jakby był, to by go zaraz wywalili z Policji, bo by psuł
    > wizerunek...

    Eee no, bez przesady. Pare latek juz pracuje i zle sie chyba mu nie dzieje.

    Tak czy siak, ja zlych doswiadczen nie mam i nie ogolniam z zadna
    profesja/rasa/wyznaniem/preferencjami/hobby/itd.

    Dla mnie EOT.

    --
    pzdr:
    Ivam