    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Date: Tue, 7 Jul 2009 21:50:57 +0200
    <4a49b416$1@news.home.net.pl> <h2cda8$8qr$2@inews.gazeta.pl>
    <g8nlhwk91xjv$.1ayxwnq2vk3lo.dlg@40tude.net> <h2d144$7ii$1@news.onet.pl>
    <h2dqfr$ndt$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h2f0hv$rrc$1@news.task.gda.pl>
    <h2g90l$9jj$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h2hl6c$5dr$1@news.task.gda.pl>
    <h2hm0r$rca$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h2hoqq$e1t$1@news.task.gda.pl>
    <h2ihbs$hk9$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h2kbbd$puc$1@news.task.gda.pl>
    <h2kie3$dta$1@inews.gazeta.pl> <h2knjb$53i$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h2kpa5$lc2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2kpmv$m1a$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2kpet$97a$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h2krjh$oou$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2vsri$oa2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h3038q$9nc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h30489$btl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h304cj$c80$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h30765$lf3$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisał w
    wiadomości news:h30765$lf3$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > zdanie, ale nigdy nie powiem, ze o wszystkich, lecz o wiekszosci. To robi
    > duuuuza roznice.

    Wśród księży pewnie jeden na milion jest rzeczywiście z powołania a nie dla
    kasy. Tu zgoda. Natomiast wizerunek policjanta w mojej głowie ukształtował
    się od lat. Już jako mały dzieciak widywałem bardzo często, wtedy jeszcze
    milicjantów, w mundurach, pijanych. Teraz widuję często policjantów
    pijanych, często w mundurach. Bardzo często widuję policjantów na służbie, w
    mundurach za kierownicą radiowozu - policjanci z drogówki. Mam taką pracę,
    że mam wielu nibykolegów policjantów, którzy nagminnie chcą ode mnie niby to
    po koleżeńsku wyłudzić pewne dobra materialne:-) Tak to nazwijmy. W związku
    z tym oglądam ich bardzo często. Tragedia. Do tego oczywiście zachowanie ich
    na drodze i pełen obraz. Nie będę tu szczegółowo tłumaczył zależności jakie
    zachodzą między mną a policją - są one czysto służbowe i nie jestem z nich
    zadowolony. Nie jestem kryminalistą i nie są to zależności typu
    policjant-złodziej:-) Poza tym wystarczy włączyć TV, tam ciągle produkują
    się rzecznicy różnych komend tłumacząc się za idotyczne działania swoich
    kolegów. Kiedyś w TV widziałem rzecznika jednej z komend jak tłumaczył
    maluczkim jak to jest niegrzecznie jeździć po alkoholu, ile to wypadków itd.
    Tak się trafiło, że tego samego dnia wieczorem byłem na imprezie na której
    był ten człowiek i alkohol. Nawalił się jak szpadel. Do domu pojechał swoim
    prywatnym samochodem, oczywiście za kierownicą... Nie chce mi się tu
    udowadniać ani opisywać innych przypadków, oraz tego dlaczego mówię o
    wszytkich pieskach. Pewnie dlatego, że jak wcześniej napisałem, nie znam
    normalnego policjanta w Polsce. Nawet jakby był, to by go zaraz wywalili z
    Policji, bo by psuł wizerunek...

    --
    Grzybol