  • Data: 2009-07-07 18:11:33
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisał w
    wiadomości news:h2vsri$oa2$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Super masz podejscie. Wszyscy poslowie to osly, lekarze to lapowkarze, w
    > sklepach tylko oszusci pracuja, a wszyscy motocyklisci to pijacy i
    > zlodzieje, bo kazdy pijak to zlodziej.
    > WSZYSCY bez wyjatku.
    > Jestes pewien, ze tak wyglada Twoja opinia?
    > Bo wszystkie precle jezdza jak cioty w oczojebnych kamizelkach (czytalem
    > na scigaczu)... moze sie wypisz?* ;)

    Wciskasz mi dziecko w brzuch. Ja pisałem tylko o policjantach. Nienawidzę
    ich jak psów. Za chamstwo, arogancję, łapówkarstwo, skurwysyństwo, za
    olewanie swoich obowiązków, za czepianie się chujwiezaco, za to że są
    matołami bez szkoły, za to że zabijają ludzi, za to że piją więcej od
    innych, za to że chodzą w jednym szeregu z kurwami i złodzijami, za
    korupcję, za brak elementarnej wiedzy na temat przepisów prawa którego mają
    strzec, za milioninnychrzeczy...

    --
    Grzybol