eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaFiltrowanie spamu na tel stacjonarnymRe: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeder5.feed.usenet.farm!feeder1.feed.us
    enet.farm!feed.usenet.farm!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwi
    nds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <60903afd$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <60912517$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <60917e11$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <6091920d$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a3apfw6wtnf0$.fg8r3j98izm2$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5...@g...com>
    <1dl9afrwhgpsx$.1vxelowi959b0$.dlg@40tude.net>
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Wed, 26 May 2021 15:54:14 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.10.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1dl9afrwhgpsx$.1vxelowi959b0$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <60ae5304$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.160.176.145
    X-Trace: 1622037252 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 548 95.160.176.145:52762
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2076
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:242647
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25.05.2021 o 12:16, J.F pisze:

    > Dlaczego ciaglego?
    > Co dziala, za 5 lat nie bedzie?

    Jak chcesz jakieś nowinki, typu preselekcja czy przenoszenie numeru na
    Alaską, to płacisz. Jak ktoś takich wodotrysków nie potrzebuje, to
    zostaje z tym co ma. Dodatkowo mogą wejść jakieś nowe podzespoły przy
    rozbudowie centrali, które wymagają nowego softu, no to też trzeba dopłacić.

    > Ogolnie widac jednak w TP nacisk na likwidacje POTS.

    Bo to ludzi wymaga, których już powoli nie ma i nie ma kim zastąpić.
    Obsługę infolinii można zastąpić w miarę szybko, obsługa techniczna już
    wymaga jakieś wiedzy i szkoleń.

    > Te ugrade za drogie?

    Jak co rok jest inny prezes i ma do wyboru wydać milion $ na upgrade
    softu czy na premie dla zarządu, to jak myślisz co wybierze?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 26.05.21 17:42 J.F

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: