  • 1. Data: 2010-04-21 08:10:18
    Temat: Filtr powietrza K&N, a seryjny?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam pytanko do znawcow tematu. Czy jest sens kupowania filtra powietrza firmy
    K&N jezeli nie mamy zadnych innych "uleprzen"? Czym sie rozni od serii, bo cena
    praktycznie identyczna i zastanawiam sie co wybrac. Moto to R1 z 2004.
    Dziekuje za ewentualne porady.

    Pozdro
    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2010-04-21 08:33:40
    Temat: Re: Filtr powietrza K&N, a seryjny?
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Koczis pisze:
> [...]
    > praktycznie identyczna i zastanawiam sie co wybrac. Moto to R1 z 2004.

    Bylo milijon pincet razy o K&Nach. Ja kupuje, mam wymiane papierowych
    jednorazowek z glowy juz na zawsze, wystarczy mi serwis/mycie+olej/ K&Na
    raz na rok i spokoj a i dodatek uzyteczny tymbardziej jak jest pelny
    uklad czy chocby i koncowka ale niekoniecznie :)

    Pzdr
    PS: w aucie tez mam K&Na :]
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 3. Data: 2010-04-21 08:36:55
    Od: n...@s...com

    On Wed, 21 Apr 2010 10:33:40 +0200, marider <marider@CUT_go2.pl>
    wrote:

    >Bylo milijon pincet razy o K&Nach.

    I co emil to opinia.
    Moja jest taka ze to ma sens jak sie chce wycisnac poty z kazdego
    konia co sie go doprzeglo za grube milijony.
    Dla normalnych userow K&N sprawdza sie jak dziurawa ponczocha na
    dolocie.

    pozdr
    newrom z K&N, ale mam plan zeby go wywalic i zalozyc papierowy.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2010-04-21 08:43:41
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > konia co sie go doprzeglo za grube milijony.
    > Dla normalnych userow K&N sprawdza sie jak dziurawa ponczocha na

    Uuu, czyżbyś był z tych głupków, co sądzą, że powietrze się filtruje
    po to, żeby było czystsze?
    Ja też.

    Ale chętnie posłuchałbym tych, którzy mi wytłumaczą czemu się mylimy.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 5. Data: 2010-04-21 08:45:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-21, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Uuu, czyżbyś był z tych głupków, co sądzą, że powietrze się filtruje
    > po to, żeby było czystsze?
    > Ja też.
    >
    > Ale chętnie posłuchałbym tych, którzy mi wytłumaczą czemu się mylimy.

    Chopaki ale czy wy wiecie ile punktow do lansu pod Kolumna daje naklejka
    K&N na owiewce?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-04-21 08:55:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-21, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Aa, to mnie to rybka. Za daleko do kolumny mam, żeby się tam lansować.

    No to mozesz uzywac zwyklego filtra.
    > PS
    > Naklejki do lansu - firmy Hel - oddam darmo.

    Cholera, wzialbym ale mam przewody Goodridge-a.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-04-21 08:59:57
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

  • 8. Data: 2010-04-21 09:03:58
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Koczis" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > praktycznie identyczna i zastanawiam sie co wybrac. Moto to R1 z 2004.

    Kumpel mial w starym Z750, ma w nowym Z750. Wydech fabryka, komp fabryka.
    Problemow zadnych, zmian w mocy zadnych. Oszczednosc w wymianach taka sobie.
    Za to ja sie zastanawiam do fazera, bo mieszkam na zadupiu, mam sporo lasow,
    lak i sporo kurzu i pylkow mi sie do filtra wciska. W puszce musze wymieniac
    filtr co okolo 5km, a ksiazka podaje co 15kkm. W moto jeszcze nie doczekalem
    sie wymiany, ale bede go kontrolowal.

    --
    pzdr:
    Ivam