  • 21. Data: 2020-12-02 19:18:30
    Temat: Re: Filtr paliwa do diesla - jaki?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.12.2020 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > To trzebaby sprawdzic w srodku a kto rozcina filtr po demontazu?

    ja nie muszę:
    https://tinyurl.com/y63znsse
    jakbym miał wspomniane podejrzenia, to bym chyba nawet nie rozcinał,
    tylko przepuszczał celowo zanieczyszczoną ropę i patrzył czy syf się
    fitlruje czy nie

    ale ja jestem z tych co działają nie gdybają

    ToMasz

  • 22. Data: 2020-12-02 20:54:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > jakbym miał wspomniane podejrzenia, to bym chyba nawet nie rozcinał,
    > tylko przepuszczał celowo zanieczyszczoną ropę i patrzył czy syf się

    No to masz inny niz ja bo ja mam w puszce i wymieniam cały filtr razem
    z obudowa.
    Niemniej patrzac na budowe tego filtra tym bardziej nie byłbym pewien
    ze po jakims czasie coś tu sie nie rozklei, nie peknie i paliwo nie
    bedzie sobie leciało ciurkiem.

    > ale ja jestem z tych co działają nie gdybają

    aha...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam