  • 11. Data: 2011-11-15 15:24:07
    Temat: Re: Filtr oleju- ile Nm
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-11-13 22:41, Janko Walski wrote:

    > Dokladnie tak jak ten.
    > http://japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=1636
    9,16371,16373,16375&npl=17SJD501&_nplgrp=1&nplblk=E_
    _4310

    > Przy okazji czy uszczelki filtra zawsze smaruje sie olejem przed
    > przykreceniem?
    > Do tego filtra przychodza trzy cieniutkie oringi.

    ja bym to dokręcił na czuja i tyle, żadnej ironii w tym nie ma, to jest
    obudowa filtra wkręcana od góry, więc raczej małe prawdopodoieństwo że
    się odkręci. Albo dokręć ręką i podjedź gdzieś na warsztat niech Ci
    jakiś marian dokręci z tym momentem i tyle.