  • 1. Data: 2011-03-21 11:11:42
    Temat: Filtr ADSL
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Czy filtr ADSL jest symetryczny? Tzn obojętne, który koniec do gniazdka,
    który do telefonu?
    Byłoby mi wygodniej rozmieścić kable gdyby był......

  • 2. Data: 2011-03-21 12:14:18
    Temat: Re: Filtr ADSL
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Mon, 21 Mar 2011 11:11:42 +0000 (UTC), jureq napisał:
    > Czy filtr ADSL jest symetryczny? Tzn obojętne, który koniec do gniazdka,
    > który do telefonu?

    Nie jest.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 3. Data: 2011-03-22 08:51:22
    Od: mmm1 <m...@g...com>

    Metodą prób i błędów raczej nie ma różnicy czy koniec mikrofiltra
    wpinasz do gniazdka telefonicznego (na ścianie) czy do gniazda RJ w
    telefonie

    Jeżeli o to chodziło w twoim pytaniu

    pozdr

  • 4. Data: 2011-03-23 23:04:46
    Od: "abcd" <a...@n...pl>

    ?

    Użytkownik "mmm1" napisał
    Metodą prób i błędów raczej nie ma różnicy czy koniec mikrofiltra
    wpinasz do gniazdka telefonicznego (na ścianie) czy do gniazda RJ w
    telefonie
    Jeżeli o to chodziło w twoim pytaniu

    JEST i TO DUŻA.

  • 5. Data: 2011-04-01 14:23:15
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *abcd* napisał(-a):

    > JEST i TO DUŻA.

    Sam w to nie wierzyłem dopóki nie przełączyłem filtru z telefonu do
    gniazdka po czym znacznie poprawiły się paramtery. Kiedy później
    popatrzyłem na schemat takiego filtru to stwierdziłem, że podłączony
    odwrotnie (czyli do telefonu zamiast do gniazdka jeśli to taki filtr
    jaki dawała TPSA np. do modemów Sagem) ma zupełnie inną charakterystykę.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675