    From: kamilk <k...@w...to_wseip.edu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Filmy HD itp - upgrade PC
    Date: Mon, 13 Sep 2010 15:56:04 +0200

    animka wrote:

    > Edit/ Pasował by mi ten watomierz, ale nie będzie chyba pasował do
    > gniazdka z uziemnieniem, bo ten miernik ma bolec.

    Ma konstrukcję typową dla polskich gniazdek z prądem 230V.
    Jeżeli kupisz wersję z gniazdkiem/wtyczką typową dla Niemiec (bez bolca)
    możesz mieć problemy z podłączeniem watomierza do gniazdka lub urządzeń do
    watomierza!

    > Możesz mi coś taniego wybrać na tym allegro?

    Ha, sprawdź samodzielnie opinię o sprzedawcy.
    Nie wezmę odpowiedzialności za produkt i za sprzedającego ;)

    > Najpierw sprawdziłabym lodówke, potem listwę, gdzie podłaczony jest
    > sprzet komputerowy, następnym razem pralkę itd.

    http://allegro.pl/watomierz-licznik-zuzycia-energii-
    elektrycznej-i1213927578.html#gallery

    Jeżeli podłączane urządzenie (pralka, lodówka czy komputer)
    nie przekracza chwilowego zużycia powyżej 3000 W to jest to niezły wybór.
    Może być tylko problem ze sprzętem zużywającym poniżej 3 W
    ale wtedy podłączasz kilka takich rzeczy do listwy/przedłużacza podpiętego
    do watomierza i wyłączając (lub włączając) po kolei odczytujesz o ile
    podniósł (lub obniżył) się odczyt.