  • 1. Data: 2010-09-28 14:08:54
    Temat: Filmik z wyjazdu do Włoch - kwiecień 2010
    Od: staqqq <s...@g...com>

    Mój pierwszy filmik na youdupie:)

    http://www.youtube.com/watch?v=uwbI5q3x-0c

    Z kwietniowego wyjazdu do Włoch - przez Alpy (jaufenpass), Brescie,
    Florencję do Perugii i z powrotem. Alpy w kwietniu jak widać -
    zaśnieżone:) Mieliśmy dużo szczęścia, że ta traska była w ogóle
    przejezdna.

    Mam nadzieję, że się spodoba:)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-28 15:29:21
    Temat: Re: Filmik z wyjazdu do Włoch - kwiecień 2010
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "staqqq" nacja pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=uwbI5q3x-0c
    >
    > Z kwietniowego wyjazdu do Włoch

    No co z tego, ze landszafty ładne, jak muzyka wkoorwiająca! Te krótkie kadry
    też męczą wzrok....

    Zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2010-09-28 17:40:12
    Od: staqqq <s...@g...com>

    No to już co kto lubi...
    I jak lubi...

    pozdr

  • 4. Data: 2010-09-28 17:40:44
    Od: staqqq <s...@g...com>

    no to już zależy od tego co kto lubi...
    i jak to lubi...

    pozdr

  • 5. Data: 2010-09-28 18:32:02
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "staqqq" <s...@g...com> wrote in message
    l.googlegroups.com...
    Mój pierwszy filmik na youdupie:)

    http://www.youtube.com/watch?v=uwbI5q3x-0c

    Fakt, obrazki nie "licują" z muzą

  • 6. Data: 2010-09-28 18:52:31
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > No co z tego, ze landszafty ładne, jak muzyka wkoorwiająca! Te krótkie
    > kadry też męczą wzrok....

    Fakt, tez zwrocilem na to uwage.

    Erg
    GS500

  • 7. Data: 2010-09-28 19:37:48
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-09-28 16:08, staqqq pisze:

> [...]
    > Florencję do Perugii i z powrotem. Alpy w kwietniu jak widać -
    > zaśnieżone:) Mieliśmy dużo szczęścia, że ta traska była w ogóle
    podoba,byliśmy w tym samym czasie w tych samych okolicach,tyle ze przez
    Villach jechaliśmy,tam już wiosna była:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2010-09-28 20:01:30
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-09-28 16:08, staqqq pisze:

    Spoko w sumie, troche mogles te migawki zrobic dluzsze :) A z ciekawosci
    na podsumowanie : ile km stuknelo w obie strony, jaka trasa, ile czasu i
    ile kasy na to poszlo ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )

  • 9. Data: 2010-09-28 20:53:35
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Spoko w sumie, troche mogles te migawki zrobic dluzsze :) A z ciekawosci
    > na podsumowanie : ile km stuknelo w obie strony, jaka trasa, ile czasu i

    Ja bylem z plecakiem - przez Niemcy do Wloch i z powrotem. Tam Florencja,
    Arezzo, Siena, Piza i duzo innych miejscowek. Powrot wschodnia strona
    polwyspu przez Rawenne, Wenecje. Zrobilismy przez 2 tyg ponad 6tkm.
    Spanie w bungalowach i motelach (dwie noce pod namiotem). Cale jedzenie
    kupowalismy na miejscu.
    Najwiekszy koszt to noclegi, paliwo i.. autostrady (we Wloszech sa platne).
    Na dwie osoby wydalismy niecale 2tys eur.

    Erg

  • 10. Data: 2010-09-30 10:21:01
    Od: staqqq <s...@g...com>

    No my 1 moto, przejazd do Włoch przez Niemcy i Austrię (autostradami).
    Na miejscu już drogi krajowe i czasami jakieś 2go i 3cio rzędne
    (pojechaliśmy do Włoch właśnie się najeździć, więc autostrady byłyby
    bez sensu). Tak mniej więcej trasa (bo po przyjeździe sobie nie
    rozpisałem, teraz nie pamiętam):

    http://maps.google.pl/maps?f=d&source=s_d&saddr=insb
    ruck&daddr=sterzing+to:merano+to:SS45bis%2FViale+Arc
    iprete+Francesco+Santoni+to:45.689874,10.755615+to:v
    erona&hl=pl&geocode=FeQr0QIdjN6tACmjskcJ4mudRzGvvtCC
    tQRNOA%3BFfOfywIdA22uAClLGvCJDlOdRzEAN5EVhwkHBA%3BFT
    AdyAIdUlmqACnT0QnjbbyCRzEgM5EVhwkHBA%3BFT7fvAIdxESmA
    A%3B%3BFZ9VtQIdhLinACkHwDYhRF9_RzFiO5TzEgGhyw&mra=dp
    e&mrcr=2&mrsp=4&sz=10&via=3,4&dirflg=t&sll=45.698507
    ,11.248627&sspn=0.709773,1.783905&ie=UTF8&ll=47.5209
    1,12.645264&spn=2.745191,7.13562&z=8

    Spanie zapewnił nam couchsurfing w Monachium, Bresci i Padwie. W
    Perugii znajomi znajomych. Także zaoszczędziliśmy sporo jeśli chodzi o
    noclegi. Dodatkowo pojechaliśmy tam też odpocząć, nie tylko robić
    kilometry, więc w Perugii posiedzieliśmy tydzień zwiedzając całą
    Umbrię (polecam Orvietto, twierdzę w Asyżu). Nakręciliśmy w sumie
    niecałe 4000km. Nie pamiętam ile wydaliśmy, ale było warto:)

    Zdjęcia wkleiłem w filmik w trybie migawkowym, tylko jako wypełnienie
    a nie jakiś motyw przewodni...

    Hej Monster, to taki z Ciebie rzeźnik jak z nas, że w kwietniu Włochy
    - ryzyko co do pogody. No ale była rewelacyjna. Jaufenpass przez
    dolomity to ten śnieg i mróz (mieliśmy szczęście, że trasa w ogóle
    była przejezdna), poza tym słońce i ciepło mieliśmy.

    W przyszłym roku na pewno też na południe:)