  • Data: 2010-05-20 13:22:41
    Temat: Re: FileZilla i zabezpieczenie haseł
    Od: Peter May <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-20 15:12, Robert Kusmierz pisze:

    > Nigdy nie były jawne, używałem chyba od 2003 do 2008.

    Były jawne w pliku wcx_ftp.ini

    > Co oznacza bezpieczny FTP? Ogólnie, no offence, komputer/system jest tak
    > mądry jak jego użytkownik (w 1993 mieliśmy taki napis w pracowni).
    > Więc powiedz czego oczekujesz w zakresie bezpieczeństwa FTP. Bo jak
    > tylko szyfrowania haseł w pliku to... co będzie jak ktoś weźmie i
    > program i plik?

    Obecnie krążą różnego rodzaju wirusy/trojany/itd., które wykradają dane
    dostępowe do serwerów FTP z popularnych klientów FTP (TC na pewno). Chcę
    zabezpieczyć się przed tym jakoś. Stąd czytam i szukam rozwiązania,
    które pozwoli mi zachować choć minimum bezpieczeństwa związane z
    wyciekaniem danych dostępowych do serwerów FTP z klientów FTP.

    --
    Peter