  • 11. Data: 2010-09-17 10:25:14
    Temat: Re: Fiat Punto - dziwna symetria w korozji
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik stalowe napisał:

    > miejsce do podnośnika jest zaraz blisko nadkola z przodu. Ślady
    > korozji widzę bliżej połowy (no może 1/3) progu od koła.
    > Korozja progu to można powiedzieć rzecz obowiązkowa w puncie. sam mam
    > ten sam rocznik, progi miałem już spawane ale rdza żre i tak dalej.
    > Tylna klapa podobnie. Warto wejść pod samochód i sprawdzić czy nie
    > jest 'miękka' podłoga.
    > Ładny lakier na tym samochodzie, w ogóle wygląda na dobrzy
    > utrzymany...
    I ty masz racje i ja, czesto podloga pod siedzieniem kierowcy pasazera jest ja
    durszlaki i podnoszac
    auto progi i podloga pekaja w najslabszym miejscu (peka lakier i wychodzi rudai
    chrupie :-( )

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 12. Data: 2010-09-17 11:16:34
    Od: stalowe <s...@g...com>

    On 17 Wrz, 10:25, Gabriel 'wilk'
> [...]

    durszlaki i podnoszac
    > auto progi i podloga pekaja w najslabszym miejscu (peka lakier i wychodzi rudai
    ja za kazdym razem jak zmieniam koła w puncie '95 mam stracha czy
    podnośnik nie zostanie w progu...
    żeby sprawdzić podłogę można zerknąć w pudełecko gdzie jest numer
    nadwozia (pod dywanikiem pasazera) miałem tam swego czasu neizłe
    błotko...
    W progach sa takie zaślepki gumowe. można spróbowac wyjąć i zobaczyć
    czy nei sypnie się rdza. Albo małym palcem pomacać...
    --
    jureko