  • Data: 2011-09-01 14:24:35
    Temat: Re: Fiat Punto II - brak wspomagania
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-01 09:06, Michał Gut pisze:

    > a kolega jest z wawy - jakby troche inny pulap cenowy.

    Ja wiem, że w Stolycy jest wszystko droższe, ale (podobno) serwisy Fiata
    mają jednolite ceny. U mnie, czy Tychy czy Bielsko jeden czort.

    Pierwszy raz, jak koleżance małżonce wysiadło wspomaganie, to za poradą
    tej właśnie grupy udało mi się rozebrać całą kolumnę kierownicy i serwo
    w poszukiwaniu rzekomo spalonego przekaźnika. Przekaźnik okazał się
    dobry. Straciłem pół dnia roboty a i tak wylądowałem w ASO.

    A do tego Twojego Elma trzeba jakieś programy, czy działa od razu?
    Mam zamiar też kupić takie cudo, bo rodzina mocno "sfiatyzowana".
    Jacek