-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.d97-181.icpnet
.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Fiasko elektryfikacji? Ratunkiem wodór? - mgr inż. Karolina Majewska -
BS3S
Date: Thu, 12 Sep 2024 06:56:49 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <vbtsai$bd7$1@news.chmurka.net>
References: <va589q$ta5$5@news.chmurka.net> <va76i3$5f8$1@news.chmurka.net>
<e...@m...org> <vamvdm$im6$1@news.chmurka.net>
<1...@m...org> <1gjfrloy96s9$.131iutpvmv89t.dlg@40tude.net>
<vapuop$6vh$2@news.chmurka.net>
<195n6pcidqdsy$.12xys9i9e9y4m.dlg@40tude.net>
<vaq432$b0h$1@news.chmurka.net> <vb0f98$ctu$2@news.chmurka.net>
<vb10lu$s9s$3@news.chmurka.net> <vbr14e$cum$1@news.chmurka.net>
<vbr921$hs2$3@news.chmurka.net> <vbskij$f8b$1@news.chmurka.net>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 12 Sep 2024 04:56:50 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="d97-181.icpnet.pl:77.65.97.181"; logging-data="11687";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla Thunderbird
Cancel-Lock: sha1:a8HuzDN3cOphctiQrfQ005j2CNc=
sha256:++s+XE0BTSB9sUfOXmYFyGBuonyWg1XfMl7jUsJHsPU=
sha1:kM3YvEKaMZHTSJEWc1o+lFR//nU=
sha256:exELCa5K6tN7d0N8uIyhYKjXciIScPsxA++sGSQ5nkM=
Content-Language: pl
In-Reply-To: <vbskij$f8b$1@news.chmurka.net>
X-Antivirus: Avast (VPS 240911-4, 11.9.2024), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2724378
[ ukryj nagłówki ]W dniu 11-09-2024 o 19:38, ptoki pisze:
> On 2024-09-11 00:15, Cavallino wrote:
>> W dniu 11-09-2024 o 05:00, ptoki pisze:
>>> On 2024-09-01 01:13, Cavallino wrote:
>>>> W dniu 01-09-2024 o 03:16, ptoki pisze:
>>>>> On 2024-08-29 10:28, Cavallino wrote:
>>>>>> W dniu 29-08-2024 o 16:02, J.F pisze:
>>>>>>> On Thu, 29 Aug 2024 15:57:45 +0200, Cavallino wrote:
>>>>>>>> W dniu 29-08-2024 o 12:41, J.F pisze:
>>>>>
>>>>>> Mnie elektrownia zamknęła się w kilkudziesięciu tysiącach.
>>>>>> Teraz byłoby jeszcze taniej.
>>>>>
>>>>> Te panele PV to maja wiecej niz 30% sprawnosci?
>>>>
>>>> Ten prąd do wodoru to skąd chcesz brać?
>>>> Bo o tym jest temat.
>>>>
>>>
>>> Watek jest o sprawnosci
>>
>> No właśnie.
>> Skąd ten prąd do wodoru?
>>
>
> Z rownie niesprawnych elektrowni.
A to NIE, sens ma tylko zielony wodór, taki z OZE.
> I ten wodor to tez albo spalany w ice albo w ogniwach wodorowych.
> czyli znowu duze straty.
> No i sie ulatnia, znowu straty.
No właśnie.
Sensu brak.
>>> Nieistotne.
>>
>> Istotne na dziś.
>>
>
> Nieistotne. Czasu sie nie zawroci, dzis jest jak jest.
> Kupisz elektryka to nie naladujesz od siebie z dachu pod praca zdalnie.
No właśnie ładuję.
Ale Ty pewnie wiesz lepiej.
>>> Za jakis czas nawet ten co mial kase i sie w pv wbil zostanie
>>> pozbawiony net-meteringu.
>>
>> O ile dożyje.
>> A nawet jeśli - przejeździ sobie na tym milion kilometrów.
>>
>
> Ta, biliony...
> A reszta nie. Dla nich sprawnosc setupu kupionego teraz jest z dupy.
I tak lepsza i czystsza od ICE.
Tyle na temat.
>> Jak ktoś nie pracuje w fabryce, to może.
>>
>
> Wiekszosc
Większość pracuje w fabryce?
To nie 19 wiek.
A publiczne ładowarki TEŻ mają 100% prądu z OZE, jakbyś nie wiedział.
Może nie wszystkie, ale te z głównych sieci tak.
nie moze. Jakby mogla to by elektryki kupowali. Nie moga, nie
> kupuja.
Ci co mogą też nie bardzo.
Kretyński hejt w Twoim stylu do tego się mocno przyczynia.
U potem ciężko wyjść na miasto, bo smród z diesli taki że rzygać sie chce.
>
>>
>>>
>>>> Wychodzi drożej, bo trzeba opomiarować i zautomatyzować układ, ale
>>>> się da.
>>>
>>> Nie, nie da sie.
>>
>> No patrz, a ja jakoś znam ludzi, którzy dali radę.
>>
>
> A ja znam wiecej ludzi co by chcieli ale sie nie da.
> Na parkingu gdzie maja auto przed praca nie maja nawet oswietlenia a co
> dopiero multikilowatowe gniazdka.
I to jest powód, żeby co?
Smród się na tym patkingu natankuje sam czy o co chodzi?
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=