  • Data: 2011-04-04 19:55:36
    Temat: Re: Feuvert
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-04 19:08, Biafra pisze:
    > Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?
    Bardzo dobra stacja:
    - musiałem zwrócić mechanikowi uwagę, że filtr oleju wymienia się
    _przed_ zalewaniem świeżego; na szczęście zdążył wlać niecałą ćwiartkę
    - przy wymianie łożyska kolumny mcphersona mechanik w trakcie pogaduszki
    z drugim mechanikiem, bawił się w/w łożyskiem, stukając nim w błotnik -
    zrobił odprysk
    - przy wymianie łożysk zamówiłem skf, dostałem optimal i jeszcze ile
    było gadania, że się czepiam, a mam przecież taniej (samochód zostawiłem
    u nich na 2, czy 3 dni więc raczej nie było problemu, że presja czasu,
    że akurat nie ma itp.)
    - przy wymianie oleju urwała się śruba mocująca osłonę pod silnikiem o
    czym zostałem powiadomiony radosnym klekotaniem w/w osłony po wyjechaniu
    ze stacji
    - pewnie jeszcze by się coś znalazło, ale nie chcę mi się grzebać w
    zakamarkach pamięci, zresztą dawno już tam nie zaglądam :-)

    PS: A generalnie jestem pełen podziwu dla ludzi, którzy np. podjeżdżają
    samochodem do tego typu stacji, radośnie oddają kluczyki i po paru
    godzinach zjawiają się po odbiór wozidełka. Chociaż może tak jest lepiej
    - czego oczy nie widzą ... :->

    Maciek