  • 1. Data: 2009-02-09 21:20:57
    Temat: Ferryt
    Od: "bartekLTG" <b...@o...ciach.pl>

    Witam.

    Kojarzy ktos, co to za ferryt (jak znaleźć parametry
    materiału) H3S. Niby TDK, ale przeszukalem strone
    i troche pogoglalem i nie przyznaja sie do niego;)

    PS. pytanie polecialo tez na psi.

    pozdrawiam

    --
    bartekltg

  • 2. Data: 2009-02-09 21:59:26
    Temat: Re: Ferryt
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "bartekLTG" :

    > Kojarzy ktos, co to za ferryt (jak znaleźć parametry
    > materiału) H3S. Niby TDK, ale przeszukalem strone
    > i troche pogoglalem i nie przyznaja sie do niego;)

    jest tu kolega, który może Ci pomóc,
    ale aktualnie jest zajęty czytaniem (chyba ze zrozumieniem),
    takiego dłuuuugaśnego wątku NTG;
    jak skończy na pewno Ci pomoże

    --
    pzdr.
    JR

  • 3. Data: 2009-02-09 22:31:50
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    (...)

    Może Kolego dla odmiany teraz wsławisz się jakimś postem na temat ?

    e.

  • 4. Data: 2009-02-09 22:32:13
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "entroper" :
    > Może Kolego dla odmiany teraz wsławisz się jakimś postem na temat ?

    myślę, że możesz zajrzeć do archiwum, wprawdzie niewiele tego jest,
    ale z reguły na temat ...
    poza tym oczywiście obiecuję w przyszłości takie posty zamieszczać,
    oczywiście tylko tak długo jak będę mógł ...

    --
    pzdr.
    JR

  • 5. Data: 2009-02-10 00:54:35
    Od: "bartekLTG" <b...@o...ciach.pl>

    bartekLTG wrote:
> [...]
    > materiału) H3S. Niby TDK, ale przeszukalem strone
    > i troche pogoglalem i nie przyznaja sie do niego;)

    Znalazlem taki plik:
    http://www.yeng-tat.com/products/2008_SMD_Ferrite_Co
    res.pdf
    na stronie 17 jest tabelka ferrytów opisujaca symbole
    materialow dla roznych producentow (a w reszcie dokumentu
    charakterystyki tych materialow).

    Nasze (TDK) H3S to 3B7/3C81 FERROXCUBE
    lub EPCOS N41 (a datasheet tych producentow
    latwiej znaleźć), oraz J2 YTE opisane w naszym pdf PDF.

    Pozdrawiam i milego trollociagu:-)
    --
    bartekltg
    ...aby UseNet rósł w siłę a trolle żyły dostatnio.