-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Vir <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Fazer FZS 600 - 'turbulencje'
Date: Fri, 08 Jan 2010 10:59:20 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 22
Message-ID: <hi6vlt$c67$1@news.onet.pl>
References: <1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-123-106.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1262944765 12487 81.190.123.106 (8 Jan 2010 09:59:25 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jan 2010 09:59:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <1...@4...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:616188
[ ukryj nagłówki ]> Co mogę jeszcze pokombinować - nie wiem, deflektorem (są uniwersalne?),
> inną szybą (jaką, skąd?), etc., żeby poprawić sytuację?
> Są jakieś firmy w naszym kochanym kraju, które mają w ofercie takie
> ulepszacze?
>
Ja ćwiczyłem ten temat w zeszłym sezonie. Zacząłem od wywalenia
fabrycznego deflektora jaki miałem na owiewce. Można było zmieniać kąt
jego ustawienia, ale w praktyce niczego to nie zmieniało. Założyłem
szybę własnego pomysłu, której krawędź kończy się na wysokości moich
oczu. Szczerze pisząc ta zmiana też niewiele wniosła. Dorobiłem więc
deflektor, który strugę powietrza przenosił już nad moją głowę. Pomogło,
ale pojawiły się straszne gwizdy przy wyższych prędkościach. Tak
naprawdę turbulencje zlikwidowałem poprzez wpuszczenie części strugi
powietrza pod szybę, tak jak jest na w Goldasie 1800
A tak naprawdę, to bez tunelu aerodynamicznego zrobienie skutecznej
szyby jest trudne i polega raczej na metodzie prób i błędów niż wiedzy.
Tu widać moto z szybą: http://www.flickr.com/photos/marekroman/4256467994/
--
Vir
Duża czarna bawarka i mała czarna japonka
Następne wpisy z tego wątku
- 08.01.10 10:45 Vir
- 08.01.10 10:49 Vir
- 08.01.10 11:11 Seba
- 08.01.10 11:26 Tytus
- 08.01.10 11:54 Marcin N
- 08.01.10 11:51 Seba
- 08.01.10 10:42 Ivam
- 08.01.10 14:46 Tytus z fabryki
- 08.01.10 18:16 Norbi
- 11.01.10 08:16 Seba
- 11.01.10 08:39 Tytus z fabryki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze
- 2024-12-26 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=