  • 11. Data: 2012-12-22 12:35:33
    Temat: Re: Fazer 600 vs enduro
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-22 00:45, Viking pisze:

    > Czy Cie, urzekła ,czy nie to w sumie mi zajedno, co do mojego problemu ,
    > to nie rozumiesz (...)

    Prawda, niewiele rozumiem z Twojej paplaniny, ale nie pękaj - nie musisz
    niczego tłumaczyć, bo i tak to bez znaczenia. Nie obrażę się nawet, gdy
    w ogóle nie odpowiesz.

    --
    MN

  • 12. Data: 2012-12-22 12:54:34
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2012-12-22 12:35, Marcin N pisze:

    > Prawda, niewiele rozumiem z Twojej paplaniny

    Nic Ci nie powiedziałem..
    ale nie pękaj - nie musisz
    > niczego tłumaczyć, bo i tak to bez znaczenia.

    nie mam zamiaru .

    Nie obrażę się nawet, gdy
    > w ogóle nie odpowiesz.

    Cieszę się , ale wali mnie to.

    p.s.
    Tak przejrzałem kilka wątków, jesteś za niejakiego sheika vel biała
    frotka? w sensie żeby zapełnić puste miejsce po nim?

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek